FreedomPrairie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreedomPrairie

prairie, there where the horses wander free
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yleinen keskustelu, vol.1.

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 14, 2010 7:36 pm

Yleinen pulinahuone, olkaa hyvä, sana on vapaa. Kerrataan kuitenkin säännöt vielä nopeasti vahinkojen välttämiseksi.

Lainaus :
1. Ketään ei saa loukata, haukkua tai muuten kohdella tympeästi, ei tahallaan eikä vahingossa.
2. Ei puskua, edit-nappi on oiva keksintö.
3. Kirjoitetaan viestit niin, että ulkopuolinenkin voi ne ymmärtää. Ei siis täytetä tekstikenttää inside-vitseillä yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Huhti 19, 2010 9:25 am

Heippaah. :>

Jospa sitä saataisiin jossain vaiheessa keskusteluakin käyntiin. Toivon todella, että tänne tulee pian useampikin liittyjä, että saadaan kunnolla pelit ja keskustelu täällä käyntiin! Voisin itse asiassa mainostaa tätä jossain paikassa, jos ei ole Festalla mitään sitä vastaan? Tiedän pari oivaa roolipeliä, joissa en ainakaan toistaiseksi ole FreedomPrairien mainosta nähnyt. Ei toki väkisin!

Mulla on tässä jonkin aikaa pyörinyt päässä, että montakos peliä täällä saa olla käynnissä yhtäaikaisesti? Sitä en ainakaan toistaiseksi mistään sivustolta löytänyt. Tai sitten olen vain sokea. Ja lisää kysymyksiä adminin pään menoksi, niin kulkeeko lauma aina lähellä toisiaan, eli esim. peliviestiä kirjoittaessa täytyykö se jotenkin mainita?

Vieraskirjaan en jaksanut raahautua, jospa se Festival tämän huomaisi.

// editt. niin, ja tarvitseeko yksinpelejä kirjoittaessa pelissä olla jokin juoni tai siinä tapahtua jotain erikoista, vai onko sekin mahdollisuus, että pelissä hahmo vain mietiskelee omiaan ja tallustaa eteenpäin? Ei tietenkään siten, että pelissä olisi vain pari riviä tekstiä. Anteeksi tyhmyyteni, mutten halua nolata itseäni jos teen jotain väärin. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Huhti 19, 2010 4:06 pm

Hyvä Sussu että keksit tuollaisia kysellä, pitää päivitellä nuo tiedot sivuille. Eli mainostaminen on totta kai sallittua, hyvä vaan jos sitä kautta saataisiin pelaajakantaakin hieman kasvatettua. Pelejä saa olla saman aikaisesti käynnissä niin monta kuin pelaaja vain kokee jaksavansa pyörittää, kunhan tapahtumat eivät mene päällekkäin. Liittymispeli pitää kuitenkin aloittaa ennen "virallisten" pelien aloittamista, mutta kun siihen on esim. sen ensimmäisen roolin kirjaittanut niin voi ottaa jo muitakin. Joo, ja se lauma.. Hevonen voi lähteä vähäksi aikaa omiin oloihinsa lauman joukosta, joko yksin tai seurassa. Pelejä voi pelata myös niin että osapuolet ovat lauman lähistöllä tai lauman suomassa turvassa. Jälkimmäisessä tapauksessa voi peliviestissä pienesti autohitata muita laumalaisia, eli esimerkiksi hahmojen keskinen äänekäs keskustelu/riita saa päät kääntymään tai muuta tälläistä, vaikkei se olekaan pakollista. Tämäkin jätetään melko pitkälti pelaajan oman harkinnan varaan.

Yksinpelit ovat aika vapaamuotoinen juttu myös ja ne ovat hyvä apukeino esimerkiksi kun haluaisi itsekin "tutustua" paremmin hahmoonsa ja sen ajatusmaailmaan. Eli juonta ei tarvitse pahemmin olla, hahmo voi vain hiippailla jossain metikössä ja ihmetellä maailman menoa. Yksinpeleinä voi pelata myös halutessaan jonkin hahmon menneisyyden tapahtuman ennen laumaan liittymistä tai sen sellaista. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Huhti 19, 2010 4:15 pm

Kiitokset vastauksista, nyt ei taida muuta olla mielessä. ^^

Mööyr. Pitäs soittaa yhelle tallille ku vuokraamaan oltais kaverin kanssa menossa viikonlopuksiih, mutten oikein viitti ko jos ne sanooki jotain sitten että " soitappa myöhemmin " tms nii sitte nolottaa kauheena enkä kuitenkaan viitsi soittaa. Ponit voi kuitenkin mennä aika nopeeta, että sinänsä aika huono juttu jos kauheena venyy. Mutta jospa sitä illan päälle löytäisi jostain rohkeutta, viimeks kaveri soitti ja mainitsi et ei oo yksin tulossa että mäkin soitan perään niin uskalsin jotenki ja sitte yhen kerran toisen kaverin isä soitti sinne. :D Lol.

Äiti tuossa uhkaili, että huomenna pitäis kouluun mennä, kun oon nyt pari päivää (ma +pe) pois ollut flunssan takia, inhottava ja hirviä olo. Mut enköhän parannua, tämmössii nää kevätflunssat on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTi Huhti 20, 2010 6:29 pm

Heh, soitat vaan sinne rohkeasti. 8) Mur mur, tänään olin koulussa vaikka edelleen nuha ja 37,9 lämpöä. Äiti väittää kuitenkin kiven kovaan, että sehän on vain 37 astetta, eihän se mitään kuumetta ole. Argh, opettelis matikkaa. Biologian uusinta koe meni kyllä niin penkin alle että huh. Muuten, olisko se ollut TV1, kun pyöritti noita ikivanhoja Sherlock Holmes-ohjelmia. Tänään katsoin ensimmäisen kerran kunnolla kun oli aikaa, ja ihastuin siihen koko sarjaan. Mutta mitäs mitäs, se oli perskule vie viimenen jakso koko sarjasta. 8"D Oon juu aika toivoton näitten tv-ohjelmien kanssa. Sanoakseni vielä jotain hauskaa, niin minä ja kaverini (molemmat öbaut 170cm pitkiä) vähän riehaannuttiin tekstiili käsitöissä aamupäivällä, ja opettaja siihen tokaisee: "Nyt loppu hei toi tenuuminen, tehän ootte herrajjestas luokan isoimmat tytöt." Oikeasti, aika törkeää tuollainen, vaikka varmaan meinasi ihan sen pituuden kannalta. Luokan isoimmat tytöt... No joo, kai se on kade, itse kun on vaan joku 160 senttinen, puolet luokkalaisista siis sitä pidempiä. >8D
Muuten, piakkoin on odotettavissa uusi pelaaja keskuuteemme, Ayanna. Kävin juuri äsken hahmon hyväksymässä. Olen itse melko yllättynyt tästä pienestäkin suosiosta mitä FP on onnistunut niittämään ja kuitenkin vielä näin lyhyessä ajassa. ;o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTi Huhti 20, 2010 6:42 pm

Hei hei, kysyn nyt täällä: eli tuo ori-sanan taivuttaminen. Onko se siis että:
ori, oriit, oriin, orien (?), oria, oriita, orina, oriina, oriksi, oreiksi, orissa, oreissa, orista, oreista, oriin, oreihin, oriilla, oreilla, orilta, oreilta, orille, oreille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTi Huhti 20, 2010 9:06 pm

Helloy evripadi, Ayanna ilmoittautuu paikalle! 8D
Huh, viimein sitä täällä ollaan! Kyyläsin koko päivän tuota liittymisviekkua että millonkas se vastaus tulee : D Onneksi ei tarvinnu koko päivää odotella, kiitos siitä Festival.
Sussu muuten, taidan tietää siut Albasta? Jos puhutaan nyt samasta henkilöstä? : D
Miksi kaikki muut on kipeinä paitsi mä? Itte sairastin flunssan kuumeen kera pääsiäisen jälkeisenä viikkona, duh -.- Eikä kyllä ole ikäväkään : D
FP on kyllä saanut ihan kiitettävästi huomiota ja minulla kun on joku ihmeellinen päähänpinttymä liittyä roolipeleihin jotka ovat vasta päässeet maaliviivalta. Kait syynä on se jumalaton pelaajamäärä joka ahistaa mua jostain syystä aika paljon.. Ô___Ô
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 21, 2010 2:22 pm

Ayanna, ei kyllä kuulosta tuo paikka tutulta, ei ollenkaan ^^'

Nonii. Jos se äiti tulis niin päästäisiin kauppaan ostelemaan uusia kenkiä ja mahdollisesti jotain vaatteita. Toisesta kengästä pohja melkein irti ja niissä on reikiä ja kaikkea muuta mukavaa. Uusia vaatteitakin tarvisin. Meillä oli tänään se kuntotesti, oli ehkä vähän kunto parantunut mutta pari juttua meni taas vain aavistuksen huonommin kuin viimeksi. Mutta enpä kovin urheilullinen ole. Huh.

Eilen ei netti toiminut, syytä en tiedä. Meillä oli tänään kanss uskonnonkoe. (= Kai se ihan hyvin meni.

// edit. ai niin, musta nää "arvonimet" viestien mukaan on hauska lisä. ^^ enkä usko, että kukaan niistä rupeaa mitään kilpailua pitämään..


Viimeinen muokkaaja, Sussu pvm Ke Huhti 21, 2010 5:02 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 21, 2010 3:40 pm

Saturnukselle, ja miksei muillekin:
Tuo ori-sanan taivutus on vähän monimutkainen juttu, koska jotkut taivuttavat sen niin että oriit ovat orhia, oriita tai oreja. Sovitaanpa siis nyt niin, että kaikki taivuttavat sen niin kuin tykkäävät, kunhan vastapelaaja vain ymmärtää edes jotakuinkin että uros-puolisesta hevosesta on kyse. ^^
Juu, on pakko myöntää että olen jonkin luokan nettiriippuvainen, ja mikäli ei ole mitään tekemistä (lue: en keksi mitään muuta yhtä laiskaa) on kone rakas ystäväni. >8D Toivottavasti Sussu saa hyvän numeron ussan kokeesta. Ja hyvä että nämä tittelit kelpaavat, olen itse jotenkin näiden perään.

Adminin on nyt pakko samalla hieman hehkuttaa: biologian kokeesta rapsahti 9-, ja luokan keskiarvo oli kuitenkin vain 6,8. Kaveritkin sanovat hikeksi, mutta minun mielestäni koulu on oikeasti tärkeä asia, joten sitten myös panostan siihen. Mutta nyt sitten aloittelemaan Jääprinssin liittymispeliä ja vastailemaan muidenkin roolipelien topiceihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 21, 2010 7:36 pm

Pahoittelen Sussu, kyseisessä roolipelissä oli vain sama henkilö jolla oli sama nimimerkki ja asuipa hänkin oulussa.
Munki pitäs saada uusi farkkuja ku kaikki on kulunu aika pahasti kovassa käytössä. Collegehousuillekkin olisi kova tarve, sillä liikunnantunneilla ei oikeen viitti farkuissa juoksennella.
Meikällä oli just yläasteen viimenen hissankoe ja hirveät paineet oli numerosta. Onneksi mä sain kohotettua numeroo ja onnellinen olen! : )
Heh, meikäki on aika nettiriippuvainen, joten et ole ainoa Festival :> Kone kuuluu munki top kymppi listalle ja on iltojeni ilo Smile Roolipeli ei tosin oo nyt oikeen sujunu ku oon pitäny about puolen vuoden tauon. Tuliha sitä ropetettua päälle viitisen vuotta, ihan kiitettävä saavutus joten voin sanoa että ansaitsin tauon.
Mutta, menempä nyt vastaamaan siihen alotuspeliin niin saan joskus muitakin pelejä pistettyä pystyyn! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 21, 2010 8:26 pm

Eipä siinä mitään pahoiteltavaa ole, Ayanna. Wahaha, tosta Jääprinssistä tuli mieleen, että ennenku loin Petolinnun niin oli semmonenkin suunnitelma mielessä jos tekisin tänne Jääprinsessa nimisen hahmon. .'D Mutta sitten päädyin Petolintuun. Siis vaikka sen piti alunperrin olla ori. Hmph. Sen hahmon kanssa oli kyllä enemmän kuin paljon ongelmia, en millään saanut aikaiseksi suunniteltua yhtään mitään ja murh. Lopulta sainkin aikaiseksi jotain ihan ok: ta <3.

Jos sillä siis pääsis joskus pelailemaan enemmänkin.

Mulla kauhea nettiriippuvaisuus kans. :D En muuta vapaa-ajalla teekkään ku oon koneella! no ei nyt sentään. Viikonloput ravaan aina kavereilla, mutta täällä korvessa kun asutaan ja kaverit jossain kaupungissa niin ei oikein usein voi ketään alkaa. Ja valitettavasti en oo saanu täältä mitäänlähellä asuvia kavereita kun joskus parisen vuotta sitten muutettiin. Mutta ei siinä mitään, netissä pidän jatkuvasti yhteyttä kaikkiin! ;3

Sainpas muuten varattua sen vuokrauksen taas sitten joskus viikonlopuksi, viimeksihän tosiaan viimeisellä tunnilla esteillä kyseiseltä ponilta lensin. Njoo. Hih.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTo Huhti 22, 2010 2:35 pm

Heh, Jääprinssi tuli jostain mielen sopukoista. Olin aluksi nimennyt herraseni Dairukseksi, mutta sitten huomasinki että nimen pitää olla suomalainen. Kamala miettiminen tuon nimen kanssa, mutta olen ihan tyytyväinen siihen.
Mäkin muoksin tuon Jääprinssin kuvan alunperin toiseen hevosropeen, mutta se sitten jäi. Sitten löysin tieni tänne FP:hen ja muistin että minulla on kokonaan käyttämätön ja nimetön hevospohja koneella. FP on muuten ensimmäinen hevosrope jossa pelaan, joten pelaamiseni saattaa olla aluksi tönkköä, pahoittelen sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTo Huhti 22, 2010 5:38 pm

Lainaus :
FP on muuten ensimmäinen hevosrope jossa pelaan, joten pelaamiseni saattaa olla aluksi tönkköä, pahoittelen sitä.

Vut ? Ei, älä hulluja puhu - mä katsoin ihan suu ammollani Jääprinssin liittymispeliä, huh huh! Oikein sujuvaa luettavaahan tuo oli, oikein mukavaa katseltavaa. Kyylä minä, kyylä minä.. ;3

Ratsastelemasta tulin, menin yhellä laiskanpuoleisella ponilla, joka osoittautuikin melko raketiksi kun laukkaamaan päästiin. Muillakin poneilla ilmeisesti kevättä rinnassa, siellä takapäät lenteli ja hepot otti ihania laukkaspurtteja. Kaikki pysy kuitenkin kyydissä, ja mun ponini oli ehkä toisiksi rauhallisin. Tai sillä oli oikeestaan pahimmat spurtit (ehkäpä), mutta sai kuitenkin hallintaan melko nopeasti. Eka kerta kun kyseisellä ponilla ratsastan, haluan kyllä heti uudestaan siihen kyytiin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTo Huhti 22, 2010 7:43 pm

Sussu kirjoitti:
Vut ? Ei, älä hulluja puhu - mä katsoin ihan suu ammollani Jääprinssin liittymispeliä, huh huh! Oikein sujuvaa luettavaahan tuo oli, oikein mukavaa katseltavaa. Kyylä minä, kyylä minä.. ;3

No huh, kevensit paineitani Sussu. Siunki kirjottama liittymispeli oli mainio, pitkiä ja ytimekkäitä ropetuksia : D : ) Siitä tuli kyllä ihmeellisen pitkä, syvennyin kirjottamaan sitä pitkään. Mie jotenki imeydyin Jääprinssin sisään ja näin vilauksia silmieni edessä kirjottaessa sitä. Tästä monen vuoden ficcien kirjottelusta on näköjään sittenkin hyötyä!

Uh, mäkin haluaisin ratsastamaan ku en sitä pikään aikaan oo päässy kokemaan. Poneista en niinkään tyksi, mutta kuitenkin ne ovat lähellä sydäntä koska ensimmäinen laukkakerta elämässäni oli risteytysponiruunalla. Ja ihanaa oli <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptySu Huhti 25, 2010 6:16 pm

Noh noh, täällähän on ollut hiljaista. Ayannalta mennyt kone alta? No jos nyt tämän kerran sitten saat hyvän syyn varjolla anteeksi. 8") Mutta joo, pakko myöntää että ei omakaan omatunto ihan puhtoinen ole (woot?!), mutta vieritän syyn kaikkien muiden kiireiden varjolle, joten roolipelaaminen on vähän niin ja näin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyTi Huhti 27, 2010 3:10 pm

Hoh, mie oon täällä taas! : )
Luojan kiitos että tää kone tuli nopeesti : D Pitää mennä pikapikaa vastaa toho liittymispeliin(ihan oikeesti pitäs).
Tää FP on jotenki hiljanen, missä te kaikki olette? 8'(((
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 28, 2010 5:11 pm

Jeij, Ayanna is back! Joo, minuakin vähän harmittaa kun tämä nyt yhtäkkiä tällä lailla hiljeni, mutta jos pelaajilla on kiireitä/esteitä, niin paha oikein pakottaakaan sitten pelaamaan. 8") Mutta, Saturnus näyttää esimerkkiä ja aloitti jo ensimmäisen pelin. Painukaas nyt pienoiset palleroiset sinne sankoin joukoin bailaamaan. *hihitystä mielikuvalle, jossa hevoset juhlivat discossa ja panevat jalalla koreaksi tanssilattialla*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyKe Huhti 28, 2010 7:24 pm

Nii, määki huomasin sen Saturnuksen ropen ja aattelin mennä sinne kuha ollaan saatu toi liittymispeli loppuun : ) Jotenki päällä hirvee ropeinto : D varmaan sen piiiitkän tauon jälkeen : )

Uh, pitäs maantiedon esitelmääki pikkuhiljaa rueta tekemään. Euroopan valtioista ja mie valitsin Romanian : D Ihan mielenkiintoinen tuo maa on ja uutta tietoo on tullu paljon : ) Oha tosta mantsasta hyötyä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptySu Toukokuu 02, 2010 1:35 pm

Tekisi kyllä mieli Petolinnulla jotain pelata, mutta meitä kun on täällä niin kovin vähän niin ei ole paljoa valinnanvaraa kenen kanssa pelata, ja jos Ayanna kerta menee tuohon Saturnuksen aloittamaan peliin, niin en itse siihen viitsi tunkea. (; Jospa tänne tulisi porukkaa jossain vaiheessa, pitäisi vähän jaksaa tosiaan mainostella muissa ropeissa ja muissa paikoissa..

Nonii, vappua viettelin kavereiden luona, oli tarkotus kyllä jo eilen tulla kotia mutta eipä kyytiä saatukkaan kun porukat päätti baariin lähtäe. No, kaupunkiin sitten jäin, vaikken kovin mielelläni sitä tehnytkään kun kaverin piti tulla meille. Menin sitten itse sille kaverille, hyvä etten eksynyt matkalla kun tosiaan asustelen enemmänkin maaseudun kaltaisessa paikassa (ei nyt ihan missään pottupellossa tai omakotitalossa ni ei sen puoleen).

Nyt ropet läpi ja peleihin vastailenn. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 1:36 pm

Sussu hei, eihän se oo mitään tunkemistä! Senkus vaan tuut meijän messiin. Täällähän on tarkotus roolipelata, eikä se onnistu jos ajattelee että tunkee.

Mullaki meni vappu tosi rauhallisesti. Isälle menin maaseudun rauhaan(tosi reuntouttavaa vaihtelua tähän kaupungin vilinään) : D Munkkia ja simaa tuli possuttua aika lailla *köh köh* mutta saaha sitä kerran vuodessa ku on aihettaki siihen! >Cool)

Uh, torstaina on viimenen matikankoe 8 luokalla ja pitäs ehkä siihenki vähä harjotella että saa ees jonkulaisen numeron.. Ei kyllä yhtään huvittas laskee matikkaa, että ei sen puoleen : 'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 1:43 pm

Ayanna kirjoitti:
Sussu hei, eihän se oo mitään tunkemistä! Senkus vaan tuut meijän messiin. Täällähän on tarkotus roolipelata, eikä se onnistu jos ajattelee että tunkee.

- Aivan, mutten ole tottunut siihen, että keskeneräiseen peliin vain ängetään mukaan, jos ei erikseen pyydetä tai lupaa anneta lupaa kysysessä. Ties millaiset sotasuunnitelmat peliä varten jo jollakin on, ja sitten yksi Sussu Petolintuinen änkee mukaan ja sotkee suunnitelmat.. niin tuotah. :'D

Sairaana jälleen. Ei muuten ensimmäinen kerta tänä keväänä. Varpaita palelee, mulla on nälkä mutten jaksa syödä. Okei, se on laiskuuttani. Huomenna jos sitä jo kouluun pystyis menemään, kun tosiaan viikonlopunkin sairastelin [kyllä, olin kaverilla vaikka oli hirveä nuha]. Juup, jos selviäis kesään asti hengisä niin mukava olisi. Eihän sitä kouluakaan enään niin paljoa ole. Me kuvataan joku leffa luokan kesken, kuolen heti alussa, jos suunnitelmat ei oo muuttunut. \o/

^ Ei, en pidä näyttelemisestä. Pelkään, että ryssin. Ja näytän kamalalta. Ja kaikkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 2:35 pm

Sussu kirjoitti:
Aivan, mutten ole tottunut siihen, että keskeneräiseen peliin vain ängetään mukaan, jos ei erikseen pyydetä tai lupaa anneta lupaa kysysessä. Ties millaiset sotasuunnitelmat peliä varten jo jollakin on, ja sitten yksi Sussu Petolintuinen änkee mukaan ja sotkee suunnitelmat.. niin tuotah. :'D

Mä en ainakaa oo suunnitellu mitään, mä vaan meen ja pelaan ja kattoo sitten mitä aika tuo tullessaan. Ei ainakaan mitään kovin traagista, sillä en halua että Johtaja pistää Jääprinssin poskeensa ku son tehny jotain tuhmaa ;____; Tosin ei Jääprinssi mitään tuhmaa tee kun son oripojan luonteen vastaista yrittää jotain muuta kun sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heh.

Voi sua, mullaki on ilmestyny mystinen 'yskä'. Edellisestä flunssasta on varmaan kuukausi tai pari. Parhaalla kaverillani on ollu nyt yli viikonmittanen flunssa ja ette arvaa miten valtava ikävä mulla on häntä ku yli viikko on menny ilman face to face juttelua..! ;< Huomenna kolmanneksi viimenen riparitapaaminen! : )))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 5:19 pm

Ah, tiedättekö, mitä mä ajattelin tehdä? Piirtää teille artteja >:'d

Sen piti olla yllätys, mutten voi olla hihkaisematta sitä nyt. Mietin, että jos kohta alkais jotain käsin suunnitteleen, mutta tekis sitten siihen päälle koneella. Vaikka melko laiska semmosissa jutuissa olenkin. :D Oon huono piirtämään koneella (en nyt hyvä käsinkään) mutta väritykseni käsin on melko heikkoa + laatu huono kun siirtää koneelle, ja nyt aattelin, et vois kunnolla panostaa. ;3

Mutta muttah. Ehkä vois laittaa saunanki päälle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 5:47 pm

Hyvä Sussu, tulit sittenkin mukaan : )

Oi, arttia! Meikän Jääprinssistä on artti tervetullutta vaikka tikku-ukkona! : D Artti on ihan mieltä piristävää, varsinkin jos osais piirtää.. Kirjottaminen on enemmän mun heiniä, sen voin sanoa suoraan.

Oi, mieki haluisin saunaan mutta äiteellä ei oo saunaa ku kerrostalossa asutaan ja saunavuoroki on vastan lauantaina. Onneksi isällä on oma talo ja oma sauna, joten saunaan pääsee sillon ku haluaa. Kohtaki on kesäloma joten saunassa voi käydä vaikka joka päivä! Ja uimaankin kuha noi jäät suvaitsis sulaa poies <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. EmptyMa Toukokuu 03, 2010 7:25 pm

Ylläpitäjäkin poikkeaa tänne pulisemaan. Hienoa että peli pidetään aktiivisena, nytkin täällä hirveät (hyvällä tavalla) pulinat. Sussu, jes, eka artin piirtäjä roolipelin lyhykäisen uran aikana. 8"D Noh, ei nyt aseteta sentäs paineita. Tänään oli kauhea inspis piirtää koulussa, ja toteutin intoni vihkoon. Ja arvatkaapa mitä? Sain jälki-istuntoa.
(tämä biisi kuvastaapi hyvin tunteita. suosittelen, yllättävän piristävä vaikutus tuolla Ismo Alangolla...) Eikä siinä kaikki, vaan opettaja nappasi sen vihkon itselleen, repi sivun pois ja otti itselleen. Olin siihen jo ehtinyt Noen kuvaa hahmotella, mutta enpä saanut sitä lappua enää takaisin. D8
Nyt meni kyllä fiilikset. Nooh, ehkä tästä selvitään. Liitän yhteyteen vielä epävirallisen tiedotteen: eli kesäkuun viidenteen päivään asti en ole koneella paljonkaan, mutta pyrin kerran päivässä edes vieraskirjan katsastamaan. Syynä siis koulujen loppuminen. Läksyä tuli tänäänkin järkyttävä määrä, meni koko ilta niiden tekemiseen. Kokeita pitäisi olla ainakin seitsemän vielä ja siihen päälle vielä sosiaalinen elämä niin huhhuh. Kesäksikin hirmuisesti ohjelmaa. Ihanat kolme kuukautta kuitenkin tiedossa, toivotaan että saataisiin tänne lisää porukkaa pitämään paikkaa aktiivisena kun admin on kerran näin hirmuisen ilkeä ja laimin lyö ropeaan. D8
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Sponsored content





Yleinen keskustelu, vol.1. Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen keskustelu, vol.1.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 11Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FreedomPrairie :: Off-Game :: Yleinen keskustelu-
Siirry: