FreedomPrairie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreedomPrairie

prairie, there where the horses wander free
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yleinen keskustelu, vol.1.

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 7:58 pm

Oho, tännehhän alkaa tulla porukkaa : D
Hei vaan Biffe! :>

Oikeesti, täällä on aika hiljasta. Sussua ja Saturnusta ei oo näkyny vähään aikaan.. Missä kaikki on? ;O
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 8:09 pm

nomn, toivottavasti ropeen tulee uusia liittyjiä. Tai vanhat pysyy aktiivisina. 8O pidetään rope hengissä.

Ayanna, sitku oon saanut roolattua liittymispelin, nii uhraudutko peli seuraksi? Cool ED: .. tsiisus mikä hymiö. XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 8:35 pm

Kyllä Sussu ihan hengissä on eikä ole tätä ropea unohtanut, mutta ollut nyt paljon kaikenlaista, niin en ole peliin kerennyt vastailemaan tai vaivautunut tänne kirjoittelemaan. Huomenissa kirkko, viimeinen koulupäivä. Huh huh. Sitten lauantaina vielä todistustenjako, ja ei muuta kuin kaverin kanssa niiden siskolle kissoja + koiraa hoitamaan. Tervetuloa uudet pelaajat. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 8:53 pm

Biffe, mielellänihän mie siun kanssa roolaan kunhan ootte Festivalin kanssa saanu liittymispelin loppuun! : )
Nii, mie meinaan ainakin pysyä mahdollisimman aktiivisena kun sain väliaikaisen koneen kun oma on vielä maahantuojalla..! \(^^)/

Sussu, good to see ya! Meillä oli tänään kevätkirkko ja huomenna on luokanvalvojan päivä. Käydään vissiin jätskillä keskustassa jos on hyvä ilma ja silleen. Sitten on opettajat vs. oppilaat pesis turnaus koulun kentällä - saa nähä miten käy : 'D

Jessus, mulla alkaa ensviikon keskiviikkona ripari ja se kestää viikon eli no tietokone ;< Pitää ottaa hitosti paperia ja kyniä mukaan että voin kirjotella mun pahimpia tarinainspiksiä ylös : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 8:57 pm

Festivalille saattaa kohta tulla melkoista kiirettä, jos kovin moni ihminen haluaa tänne liittyä, kaksikymmentä liittymispeliä päivässä... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 8:59 pm

Jep, tuon takia liittymispelit onki aika huonoja : D Onneksi mä onnistuin liittymään sillon ku ei ollu näin tungos ni saatiin rauhassa pelata liittymispeli loppuun!

Onko täällä muitakin joille Freedom Prairie on ensimmäinen hevosrope? :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:03 pm

nom, liittymispeli on ihan jees, mutta entä sitten jos hahmo olisikin jo laumassa? XD tai no, se on myös ihan kiva sillä, että tulee tarkempi suhde siihen johtajaan.. mutta itellän on himmee into päästä roolaamaan hevosilla. 83 ..

ahn, ripari, niin nostalgista XD mie kävin sen jo parikin vuotta sitten ja varoitan henkisesti.. siellä on todella kivaa 8DD

Koulukin ehti loppua tuossa tiistaina, mitä nyt enään lauantaina kevätjuhla ja pieniä juonto tehtäviä itse juhlassa. (hyikamalaXD) mutta sitten kesälaitumille.. purr <3

.. tää taitaa olla mun toinen heppa ropea, olin joskus Wankun ylläpitämässä ropessa vuonna nakki ja muusi Cool sitten liityin tuohon takaren fantasia heppa ropeen. Hevosilla o kiva ropettaa n__n mitä nyt hieman ruosteessa on.. pheh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:05 pm

Noh, ei auta kuin toivoa Festan puolesta, ettei ihan niin suuri porukka liittyisi tänne yhtäaikaa, vaikka uudet pelaajat onkin toki aina mukava juttu.. x)

Freedom Prairie taitaa olla mulle toinen hevosrope, jossa olen pelaillut. Tai itse asiassa aloitin pelaamisen hevosropeissa jo joskus vuonna nakki ja pottu ihan nuorena, tokalla tms. jossain vieraskirjaropeissa, mutten missään kovin kummoisissa. Reilu vuosi sitten liityin Caraliaan, joka oli myös ensimmäinen foorumiroolipeli, johon päädyin liittymään, ja siellä pelailen edelleenkin. Sitten sain oman kissaropeni kautta tietää tästä Festivalin, ja ajattelin, että enköhän mä vielä yhteen ropeen voi itseni tunkea. (8

Ja kun tosiaan oon tällä hetkellä liittyneenä jo pariin eri koisaeläinropeenkin. :3 Tai tarkemminottaen toisessa pelataan vain susilla, mutta noh. Sitäkin itse joskus ylläpidin, muttei ollut ihan mun juttu se, kun en mitään saanut aikaiseksi, ylläpitäjiä kun oli niin monta ja sit pelkäsin kokoajan, että jos teen jotain, niin niille ei sovi. Toki oisin voinut kysyä, mutten oikein kokenut, että minusta olisi mitenkään hirveästi apua sen kanssa.

Sori selitän turhia, kun ei ole parempaakaan tekemistä. :D Hetkonen, kello on kymmenen ? Luulin sen olevan vasta yhdeksän. Njaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:08 pm

hoo, mie mietin jossai vaiheessa, että liittyisiko Caraliaan 8D ehkä mie innostun jossain vaiheessa, vaikuttaa ihan mukavalta paikalta?

Tätä nykyään kuitenkin roolaan enemmän kuin tarpeeksi susilla/koirilla, Colordogsissa Cool siellä miulla on tälläkin hetkellä.. muutama hahmo (..28kpl).. mutta aktiivisesti ajattelin roolata nyt täällä ja colorissa XD Monet koira ropet olen kyllä läpi käynyt ja nom, ihmisropeissakin olen ollut. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:15 pm

28 kpl ?! anteeksi mitä :'DD. Mulla ei ole sitä määrää hahmoja edes kaikki mahdolliset ropehahmoni yhteen laskettuna. Jooh, Caralia on tosi mukava paikka, uudet tyypit otetaan heti porukkaan mukaan tms. meno on kans aktiivista, vaikkei ylläpitäjästä voi sanoa samaa. Ylläpitäjä kuitenkin vaihtuu luultavasti tässä lähiaikoina, siellä on ihan vallankaappaussuunnitelmat menossa.

Mutta ettei ihan piilomainostukseksi mene tämä, niin mitäs ihmiset kesälomalla olette ajatelleet tehdä ? (8 Itsellä ei suunnitelmissa mitään suurempaa, pitäis muuten tivolissakin keretä käymään kaverin kanssa, ennenkuin se täältä Oulusta lähtee. Twister on <3.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:19 pm

ah, juu.. miulla on tällä hetkellä colorissa totisesti 28 ropea hahmoa 8D mutta elämässäni miulla on varmaa yli .. sata hahmoa? ellei enemmänkin.. varmaa 200 XDD olen hahmojen suurkuluttaja. Cool olen ropettanut sen 3 vuotta ja jonkinsortin riippuvuus roolipelaamiseen on.. varma.. pläkki juttu XD hihi.

Caraliacaralia, pitää kai jossai vaiheessa sinnekkin liittyä. Äkkiäkös yhden morson teen ja liityn 8D jos nyt eka kokeilen täällä, miltä tuntuu kauraturvilla roolailla pitkän tauon jälkeen. Olen kuitenkin yhden ropen ihminen ja satarosenttinen panostus taitaa jäädä sinne coloriin. 83 ..

Hoo, miulla on vain pari kesäsuunnitelmaa Cool menen desuconiin ja traconiin. Toki myös linnanmäelle ja särkäniemeen 8D hihi ja kaikkialle muuallekkin, spontaanisti ja yay XD

.. ratsastavatko ihmiset? Tälläinen yleis klisee kysymys heppa ropeen 8D Itse ratsastin 5 ja puolivuotta aktiivisesti, kunnes rahat loppuivat. raadollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:23 pm

No huh, toivottavasti siellä on hauskaa. Stressaan konffapäivää jo nyt, koska jotenkin mua ahistaa olla ns. linssilude, sillä mieluummin mä pysyttelisin taka-alalla : D
Mä en tiedä miksi en oo liittyny aikasemmin hevosropeihin.. Oon mä pari kertaa selaillu muutamien hevosropejen sivuja, mutta ne ei sitten jotenki oo iskeny. Jääprinssiki oli alunperin Hiidenmaahan(olikohan se tuo.. : D) mutta se sitten jäi kun innostus lopahti. Sitten löysin FP ja luojalle kiitos että olin aikaisemmin Jääprinssin kuvan tehnyt.

Eka ropekokemus mulla oli Lion's Landissa, leijonaroolipeli. Tuolla mie roolasin varmaan reilut kolme vuotta eri nikillä tosin. Sitten pariin koira/susi roolipeliin oon liittyny, jotka sitten on ajan kanssa jääny pois päiväjärjestyksestä. Sitten mie ylläpidin ihmisropea nimeltä Collegio Complessità Gioventù. Seki tosin kuoli koska meikän innostus roolipelejä kohtaan lopahti.

FP on kanssa ensimmäinen rope johon mä liityin piiiitkän tauon jälkeen :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:26 pm

Itse harrastan ratsastusta, aloitin joskus toukokuussa 2007. :D Mukava harrastus on, en ole kyllä nyt vähään aikaan tunneilla käynyt, kun on ollut aina jotain menoa tai olen ollut sairas tai.. voi, kun ei lauantainakaan pääse! Tänäänkin jäi väliin, kun oli jotenkin outo olo koko päivän. Huimasi ja jotain. ): Ja ens lauantaina en kerkeä, kun mahdollisimman pikaisesti pitää sinne kaverille mennä, että bussiin keretään. Ja kun sitä ratsastusta oli vielä parilla tunnilla lykätty todistustenjaon takia, niin menisi turhan pitkään, ennenkuin sinne pääsisin. No jaah, haluaisin kyllä jo hepan selkään, mutta jos ensi torstaina sitten. Viimeistään ensi viikon lauantaina. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyTo Kesä 03, 2010 9:30 pm

Mie alotin ratsastamaan about 6-7 vuotiaana serkkuni hevosella. Siinä 3-4 vuotta kerkesi vierähtää ennenku kyseinen hevonen sitten lopetettiin kun alkoi tulla niitä vanhuuden ongelmia :/ Sittemmin oon käyny kahdella hevosleirillä ja sillon tällön käyny ratsastamassa äiteen kaverin hevosella, mutta nyt vuoteen ei oo tullu käytyä. Himottas kyllä aika perkuleesti!

Toivottavasti kesälomalla ehtii, vaikka se onkin aika tupaten täyteen suunniteltu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyPe Kesä 04, 2010 3:51 pm

Juu minulle tämä on ensimmäinen hevosroolipeli, koiraroolipeleissä olen ennen pelannut. Tämäntapaista hevosroolipeliä olen etsinytkin, ei vain ole vastaan kävellyt ennen kuin nyt. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyPe Kesä 04, 2010 3:59 pm

hurhurr, mie otin ja repäsin. Liityin sitten Caraliaan ja odottelenkin että siellä päin hyväksyttäisiin hahmo. n__n

.. sitten odottelen että takare aktivoisi tunnuksen purefantasyssa. Sitten odotan että pääsen täälläkin pelamaan. XDD on se elämä julmaa. Mutta colorissa ei onneksi tekeminen lopu. Ehkä se on vain tämä aika alkukesästä, kun ihmisillä on vielä koulua 8D Höpisen jotain itekseni, älkää välittäkö. XDD

.. sain jopa allekirjoituksen aikaiseksi.. pitää vielä opetella uutta foorumia. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptyLa Kesä 05, 2010 8:29 pm

Hienoa, Biffe! Pitääkin kokeilla, muistanko minä, miten allekirjoitus tehdään. Räpelsin tuohon jotain ihan hatusta, vaistojen varassa, jos toimii, editän tänne "ei hiton" hoksaamisen riemusta.

EDIT: Ei hitto, minähän tosiaan muistin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 11:20 am

yay! XD *voittotanssi*

.. miksi ihmiset on niin hiljaa? 8D nomnom.. noh, tuhisen tähän sitten taas jotain omaani. nomnom.. örin.. siis, WHEE..

Okei siis, kesäloma alko <3 whepii Cool) ny voi lahnata seuraavat.. ör.. kaksikuukautta? Todistus on ihan ok, paljon kiitettäviä (ammattiopistoo! yosh!) Yksi vuosi edessä ja jatko opiskelemaan.. ú_ú/ trnn, sain yllättäen jopa stipendin 8D 40 euroa nurkan takaa, jee! elämäni.. ötps... 5 stipendi 8D hihihi.. XD örr.. pääsisipä jo roolaamaan. 83 noms..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 11:33 am

Hoo, saa nähdä milloin pääsen pelaamaan. Very Happy Liittymispeli vielä pahasti kesken, ylläpitäjä lomalla kenties? Kiva kun tuli kiva toikka, mun lukiontoikan keskiarvo 8.6 tai jotain? Petrata voi vielä. Paitsi pitäisi varmaan jättää nämä kouluasiat näin lomalla. Smile

EDIT:

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Wmhki

Sanokaapas muuten, miksi hirveä ei käytetä ratsuna? Iso ja voimakas, jaksaa varmasti kantaa korskeimmankin suomalaisäijän. Hyvin ketterä, pärjää taatusti maastossa kuin maastossa ilman minkäänlaisia kenkiä. Tuskin kamelia kummempi, sanoisin? Ei tietenkään voi ihan hevoseen verrata. Kyyti voisi olla hieman töyssyistä, mutta kunnon jousitukset satulaan ja kyllä se siitä! Sitä paitsi; kun ne menevät pakolaukkaa, ne pääsevät jopa yhtä lujaa kuin kilpahevoset! Että voisi olla mielenkiintoinen menopeli sellainen otus. Very Happy

Kuvassa örkillä tosiaan westernvarusteet. Smile Kömpelösti photoshopattu by Taateli. Kuvat Flickr.comista, kuvaajat K. Sawyer ja Erik. N, kuvissa on lisenssit jotka mahdollistavat muokkauksen ja eteenpäinlevityksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 2:04 pm

*antiaktiivinen jumittaja saapuu ja tökkäisee Biffeä selkään*

Moips, ei ollakaan hetkeen nähty. :3


Unf, nyt voisi vastata tuohon liittymispeliin, että saisi senkin pois alta. Tuli Kliseessä hirveä pelitulva päälle ja oli pakko hoidella ne ensin pois alta, mutta nyt on hieman hiljaisempaa.

Ja Biffen ylempänä esittämään kysymykseen;
En ole ratsastanut muutamia hassuja kertoja lukuunottamatta jotka voi laskea kahden käden sormilla, mutta on mm. hoitanut ja opiskellut hevoshierontaa joten hevosten kanssa on tehty jonnin verran töitä. Ja olen myös kiinnostunut hevosten värigenetiikasta kuten Tulikukan esittelystä näkyy... xDD
Että jos joku haluaa joskus kysellä hahmonsa geneettistä taustaa, voin sen "selvittää" ja opastaa miten sitä voi hyödyntää esim. varsojen värityksessä...heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 2:43 pm

yosh! Wankku, sinnuu onki ollu ikävä <3 XD nomns.. (syytän itseäni, miksi en ole puhunut mesessä? syytän siis itseäni.)

Nomn, hirvi.. ehkä hirvi ei jollain tapaan sovellu ratsastamiseen? Tai sitten hirvi on niin villi ja arvaamaton, ettei se luonnistuisi ratsuksi.. vaikka toki ne hevosetkin joskus villejä olivat.. mutta.. ehkä on vain hyvä että hirvet ovat jääneet toistaiseksi sinne metsään XD hevoset, aasti.. kamelit menee, mutta tulis jo aikamoinen paskahalvaus, jos hirvi jolkottelisi metsä polulla ratsastaja selässä XDD Ihan hienosti muokattu Cool nomnom..

Wankku, yarr, hevosen värit o mielenkiintoisia. 8D voisin jossain vaiheessa antaa siulle mun Caralia hahmon siulle uhriksi, son semmone melko perus Hiirakko, fufu.. ja noh, toki tän Kidenkin voi analysoida.. XD ja onks sen väri oikein? XDD kauhee miettimine noide värien kanssa, ku en ole koskaan ollu mikään heppatyttö.. 8D noms..

Omasta ratsastus historiasta voisin sanoa sen verran, et oon 5 vuotta ratsastanut aktiivisesti.. ja leireillä olen ollut.. ööääh.. varmaan 6 eri leirillä.. tai siis 5 erikesänä..? en muista edes XDD rakastan leirejä <3 ja nyt kun olen sen jonkun aikaa ollut ridaamatta. Cool Ratsastus on kivaa, jarjar.. tosin oma maku meni siihen, ku hevoset oli tallilla välillä kovinkin arvaamattomia. Useana tuntena lähti joku heppa laukkaamaan jonkun mörön takia tai jotain. Itsekkin lensin jopa kerran, ku joku pikku urpo laitumella (ihmisiä siis) huusi jotain ja heposeni säikähti ja.. tralaa.. laukasta maahan komeassa kaaressa o/ .. ei käynyt mitenkään.. 8D

seuraava kysymys onkin, oletteko koskaan lentäneet/tippuneet hevosen selästä? Itse olen 3 kertaa, joka kerralla minusta itsestä riippumattomasta syystä (ellei 4 kertaa, alkeis kurssilla, kun tipahin selälleni laskeutuessa hevosen selästä.. ota sitten selvää, onko se virallinen putoaminen vai ei.. XDD) mutta kaksi muuta kertaa (kaikki kiinnostaa) ratsastin viikoa ennen hiihtolomaa, nostin laukan lyhyeltä sivulta ja pitkän sivun lopussa hevonen kompastui jalkoihinsa ja kaatu turvalleen. Voitte uskoa että lensin kanuunan lailla pää edellä maahan.. melko kovasta vauhdista. XD Nenästä rupes tottakai vuotamaan verta ja naama oli ruhjeilla. Kypärän läppä katkesi ja olin 5 cm päässä rautatangosta.. haa! mutta ei käynyt kuinkaan.. mitä nyt pikkasen huippasi Cool kauhutarinoita.

Toinen lentäminen olikin vuosi tuosta eteenpäin, jälleen viikko ennen hiihtolomaa... XD eri hevosella, mutta nyt kaikki hevoset laukkasivat kenttää ympäri ja jälleen pitkän sivun lopussa, hevosen hidastaessa vauhtia.. kops jee.. heppa kompastuu.. tosin nyt ennakoin sen ja lennänkin seinän kautta maahan. Suojasin ovelasti päätäni vasemmalla kädellä.. hieman kovempi vauhti, kylkeen sattui parikin viikkoa ja käsi hädintuskin liikkui. Pääkin taisi olla kipeämpi.. mutta ei käynyt kuinkaan 8D kaksiviikkoa ja menin ilman satulaa putoamallani hevosella.. (vahingossa, pirun sijainen.. kräh..) .. mutta sellaista.. kolmas kerta olikin tuo kun hevonen ravasi nätisti ja kulmassa (miksi aina pitkänsivun lopussa??) teki äkkikäännöksen (harmikseni olin juuri keventänyt itseni irti satulasta) ja laukka pyrähdys, kups.. (käteen tuli iso mustella, mutta toteutin unelmaani ja nousin hevosen selkään o/ tosin en kauvaa siellä viihtynyt, huippasi..)

Näin, kertokaa tarinoita Biffe-sedälle 8D

EDIT .. Mad <- sain kunnon naurut tuosta mokomasta. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 3:29 pm

Ahhhh, kesäloma ♥️♥️
Meikän todistus oli ihan hyvä ja positiivisesti yllätyin parin aineen kohdalla : D Tosin ensvuonna pitää vielä paria ainetta saada nostettua että olen itseeni tyytyväisempi! ; D Tuo hirvikuva on aika mielenkiintoinen, hienosti muoksittu! :3

Montako kertaa olen lentänyt hevosen selästä? Varmaan sillon aika alussa kun olin serkkuni hevosella Graffella ratsastamassa. Serkkuni sitten laitto pieniä ns. esteitä että Graffe astuis niitten yli, koska herra oli aika isoa sorttia, joten sen ei tartteis hypätä vaan nostaa jalkojaan korkeammalle. Me sitten Graffen kanssa mentiin niitä kohti ja serkkuni hyppäs sen esteen yli ja me perässä. Enhän minä ajatellu että hevonen hyppäis niiden yli ravissa ja varsinki ku soli aika matala. Mie sitten pomppasin ja valuin siitä satulasta ja päädyin maahan kyykkimään. : 'D Serkkuni tais säikähtää aika paljon ku mää 'tipuin', mutta saimpahan makeat naurut, eikä onneks käyny mitenkään : DD

Uh, pitäis käydä vastaamassa tonne peliin vaikka illemmalla kun nyt on erittäin laiska olo. Nurmikon leikkasin ja meinasin saada ampiaisesta aika monesti, hui! ;____;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 3:49 pm

Minäkin tosiaan olen pelmahtanut yhden ainoan kerran hevosen selästä. Olen surkea ratsastaja enkä edes osaa kunnolla ratsastaa, vaikka on hevoset pukitellu, hyppiny pystyyn ja ryöstäny, niin selässä kiinni ko takiainen. Mutta se tippuminen tuli kaarteesta (pelkään noita kaarteita muutenkin, huonot tukilihakset tai jotain...?) kun juoksutettiin ilman että hevonen oli kiinni, minä selässä satulan kanssa ilman ohjia. Kaarteessa ollut satula keikahti ja pölähdin. Jalka väänty lonkasta, ei pahasti. Samaiseen lonkkaan hevonenkin (ei sama) potkaisi. Ja toimii paljon paremmin kuin toinen. Kenties pitäisi tuota toistakin koipea vähän murjoa...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 6:32 pm

Enpä ole tipahtanut, vaikka kerran pistettiin sellaisen pollen selkään joka sai jonkin ihme pukitushyppykohtauksen... XD

Kamalia romaaneja kaikki kirjoittelee... <,<

//

Biffe, Kiteen väritys on kyllä periaatteessa ok, koska kimoilla nyt voi olla vaikka minkänäköinen väritys, mutta kiinnostavampi kysymys onkin, että mikä sen pohjana on... xD
Itse voisin väittää pohjaksi joko hiirakkoa tai mustaa, hiirakkoa ehkä siksi, että naama on jäänyt mustaksi, mutta toisaalta voihan se mustallakin hevosella jäädä... ajan kanssa kyllä muuttuisi ihan lumivalkoiseksi. >:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 8:25 pm

Uh, minua rupesi kiinnostamaan minkälainen Jääprinssin geneettinen tausta olisi mahdollisesti... : D

Mieki tässä mietin että vois liittyä tonne Pureland Fantasyyn. Kävin tässä lukaisemassa sivut läpi ja oikein mainiolta ropelta se vaikutti. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen keskustelu, vol.1.
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FreedomPrairie :: Off-Game :: Yleinen keskustelu-
Siirry: