FreedomPrairie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreedomPrairie

prairie, there where the horses wander free
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yleinen keskustelu, vol.1.

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:19 am

.... D: yyyh...
...Kukaan ei saa Latua hiljaiseksi... XDD

Pitäisi patentoida joku sellainen kiva pottatuoli joo. Very Happy

...
...Sitä vessanpöntöksikin kutsutaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:31 am

....joo mul kestää lyhkäsen roolin kirjoittamisessa ikuisuus. 8( Mutta HIHI tosta pelistä tulee hauska. XD

LOL. Voin kuvitella kun joku istuu vessassa läppäri sylissä. Mut nyt pääsen vessaan. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:37 am

Samat sanat.... oon hidas ku mietin että enhä vaa kirjota mtn tyhmää. <'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:39 am

RÖYH. Limuu.

No niinpä. :'D No mulla tuntuu tyhmyyksii syntyvän rooleihin vaik kuinka en haluais. Hävettää jälkeenpäin lukea vaikka viikon vanhoja rooleja kun löytää jtn outoa. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:45 am

Mulla ihan täsmälleen sama juttu, en pysty lukemaan uusiks ku joitaki harvoja pelejä... XD Tosin nyt en vielä Karhunvoimalle kirjotettua oo hävenny, se on jo ihme. o_O Ehkä se on siitä kun on itsevarma olo hevosella pelatessa, dunno. *shrug ja kippaa kahvit*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:50 am

Plop.

Mulla(kin) kesti hetken oppia hyväksikäyttämään tätä foorua, mutta oikeastaan nyt olen kyllä ihan tykästynyt tähän. :3

Pitäisi kai mennä kohta nukkumaan, kun pari yötä olen valvonut ihan ihmeellisesti ja tässä pitäisi päälle parin viikon päästä aloittaa neljän vuoden jälkeen koulunkäyntikin... tööt. |D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:51 am

....AI NIIN. KOULU.

Voi samperi. >_O

Ei yhtään huvittaisi palata, ala ei kiinnosta yhtään mutta kun nklfjsdkfjdkfjksdlf. No joo, en tiedä mitä haluan opiskelulta, myönnän. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:51 am

Jesh. Very Happy Mul on taas vähän epävarma olo hevosella pelatessa. Noh voihan jotain koiratietoakin sovelluttaa hevosiin, mutta silti. Sniff. Jos mulla ois ori hahmona niin varmaan vahingossa jossain pelissä pistäisin sen nostamaan jalkaa tms. O_o

WANKKU. *buttwave* Mihkäs kouluun sujahdat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:53 am

Koipea nostava hevonen.... : DD <3

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:55 am

Mie onneksi luonnistun pelaamaan niin koiralla, hevosella kuin muullakin otuksella, mutta nyt pitäisi aloittaa pelaamaan kissalla ja se vähän mietityttää... >D

Mie painun Tampereen ammattiopistoon ICT-asentajaksi opiskelemaan... piti lähteä opiskelemaan...tai oikeastaan jatkamaan uudella linjalla vanhoja juttuja...eläintenhoitajaksi opiskelemaan, mutta en pääsyt. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:59 am

Mä aloitin kissaropessa kun varsinainen roolipelaus historiikkini alkoi. Son mulle tuttua puuhaa. Cool JOO jalkaa nostava hevonen ois kyl näky. Puhumattakaan tammasta joka tekis tarpeensa samalla lailla kuin narttukoira.
...okei nyt tää visiointi saa riittää.

Ookke Wankku. :E Perse ku pitäis maalata yks projekti kouluun ja koko kesäloma on ollu aikaa. Pari viikkoo lomaa jäljellä enkä oo ees alottanu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 12:59 am

Eläintenhoitajan työ mahtaa olla rankkaa.... o_o

Ja Nut, vastattu. n_n

//Ja mullakin yksi kesämekko pitäisi tehdä loppuun, mutta en vaan jaksa... saas nähdä jatkanko ees koko koulussakaan, niin että en turhaan viiti voimia siihe kuluttaa. :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:04 am

Kuullostaa vähän samalta kuin mun hommien hoitamiset... monta kuukautta aikaa ja kaikki hoidetaan alusta valmiiksi viikkoa ennen... |DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:05 am

Ollaan siinä mielessä erittäin samanlaisia persoonia siis... : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:06 am

Ah, viimetingan paineet. <:'D Toivottavasti en joudu liemeen ton takia.

Teenpäs vastauksen nyt heti. Insinsinsinsppapapaptattataa-- *lagaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:09 am

Saisinpa miekin aikaan joskus jotakin järkevää, mutta jumittelen vain... >P
Vois tosin kokeilla vaikkapa piirtää...joko tradeja tai sitten...tilaustyötä joka matelee, ööööh..... tai sitten sarjista. Tai jotain tikku-ukko-kakkaa, jee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:19 am

Jääkää te tänne pölisemään, tää miäs lähtöö ny koisaamaan. Cool) Palailen huomenissa vastaamaan, öitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:21 am

Toki Wang Wang. What a Face *keksi uuden lempinimen* Iteki täs piirtelen tänne fanuarttia, hoho.

Öits Latu. Mä kirjotan tässä tän vastauksen iteki ja sit vois painuu petiin. X) ....jos kykenee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:25 am

Ihan kuin niitä ei olisi jo tarpeeksi... >D
Olen siis Wang Wang (albiino albiino, ou jee...), wanwan (mikä siis tarkoittaa hauhau japaniksi) ja sitten olen myös Höyhenpesä, Wankutin, Wanupallo, Wansku ja monenmonta muuta nimeä kaupan päälisiksi... xD

Mutta jos nyt vetäydyn hetkeksi piirtämään ja menisin sitten nukkumaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 1:27 am

Ihanaa. : D Mullekin on jotain lempinimiä nettinimen perusteella keksitty. Kuten "Nuttuskehveli", "Nuts" yms. Albiino albiino... :'D

Mutta öitä sitten sullekin. Mä jään tänne hengaamaan vielä hetkeks. o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 8:57 am

Huomenta immeiset ja yökyöpelit! : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 2:56 pm

Hihii, äiti potkas mut yhdeltä hereille ja kertoi, että puoli kahdeksi olisi kampaaja-aika varattuna. |D
Piti vielä itse ajaa sinne kun samaan aikaan tuli antenniasentajat pistämään sateeliitin kuntoon kun se on talven jälkeen reistaillut. Nyt näkee kanavat taas ja mun tukka on nätti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 3:14 pm

Kampaaja kelpais kyllä mullekin.

Mä heräsin ite tos tunti pari sitten. : D Näin jotain hiton outoa unta, missä oli Lucia (pokemon). Pelasti mut hukkumiselta WTF MENG.
Aah. Tänään vuokrataan lehva ja ostetaan mässyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 3:17 pm

Kuullostaa hyvältä (niin se uni kuin leffakin)... vois vilkaista mitä leffakanavilta tulee tänä iltana, en ole puoleen vuoteen päässyt mitään katsomaan niin voisi tulla jotain uutta jota ei ole nähnyt...
Rakastan tätä kampaajalta tulon jälkeistä kevyttä oloa, kun niillä on niin pirun hyvät pesuaineet, että hiukset pysyy puhtaana varmaan viikon. >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nut
Laumalainen
Laumalainen
Nut


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 18.07.2010
Ikä : 30

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 EmptyTo Heinä 22, 2010 3:32 pm

Ah yhdes vaihees tuli canal plus kanavii ilmatteeks. IRONMAAAANN.

Meen nyt koiran kanssa lenkille, mörss.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen keskustelu, vol.1.
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FreedomPrairie :: Off-Game :: Yleinen keskustelu-
Siirry: