FreedomPrairie
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreedomPrairie

prairie, there where the horses wander free
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yleinen keskustelu, vol.1.

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 03, 2010 7:51 pm

Ayanna kirjoitti:
Hyvä Sussu, tulit sittenkin mukaan : )

No piti sitä nyt änkeä. ;3 Itse asiassa mulla on sulle Ayanna arttia Jääprinssistä, siihen meni joku tunteroinen, vähän päälle tai alle,. Eli ihan tikku-ukkoa ei ole tulossa. 8Dd Vielä, kun saisin sen ladattua tinypiciin ja raahattua tänne. Mmm, kone temppuilee vastaan.

Julma ope, Festa. D:' Aattelin just tänää, etten halua tän ropen kuolevan. Petolintu on mukava hahmo jolla minun on hyvä pelata, joten en haluaisi senkään takia tän ropen kuolevan. Jotenka mietin paikkoja, missä tätä mainostella. ^^

Hip hei, nyt latas Ayannan Jääprinssi tinypiciin, et koodin saan matkaan. Luovuuden purkauksiin >
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 03, 2010 9:45 pm

Oh, neiti Kaikkivaltiaskin on käynyt täällä! : )
Auts, mie en ite ikinä oo onnistunu hankkimaan ittelleni jälki-istuntoa. Näyttää olevan aika rennot opet täällä päin. En vain tajua miten vihkoon piirtämisestä voi saada jälkkäriä? Saanen udella millä luokalla olet, Festival?
Eikö sinun kannattaisi hankkia jonkinmoinen mode tai joku ylläpitämään tätä foorumia, joka valvoo tekstistä ja mahdollisista kömmähdyksistä kun et ole paikalla?

Oi Sussu, pitääpä mennä kyyläämään se kuva!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 04, 2010 9:19 am

Mhaha, en minäkään ole kertaakaan jälki-istuntoa saanut. :pp

Admin voisi tosiaan olla hyvä idea, vaikka täällä nyt ei hirveästi porukkaa vielä olekaan (: Äh, aivot on mössöä. En tosiaan vielä tänäänkään sinne kouluun mennyt, äiti jo eilen sanoi että et sää mee sinne kouluun kummiskaa ku oli nenä tukossa ja kaikkea.

Eilen sain tietää myös, et mun lempiponi on myyty. :'< Eläkkeelle kai se johonkin ens viikolla lähtee. Enkä yhtään riemunnut siitäkään, että naamakirjassa joku tuli valittamaan siitä, ettei muut saa mennä mun lempiponilla [toiselta tallilta] koska mä toivon sitä aina. Enkä kyllä varmasti oo kertaakaan toivonut, enkä sillä koko talvena ole mennyt kuin nyt muutaman kerran putkeen. Saatiin asiat jotenki selvittettyä, mutta jäi silti vähä kaivertamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 04, 2010 3:12 pm

Jes jes, täällä taas.
Lainaus :
Saanen udella millä luokalla olet, Festival?
Viidennellä luokalla porhaltelempi. 8)

Lainaus :
Eikö sinun kannattaisi hankkia jonkinmoinen mode tai joku ylläpitämään tätä foorumia, joka valvoo tekstistä ja mahdollisista kömmähdyksistä kun et ole paikalla?
Lainaus :
Admin voisi tosiaan olla hyvä idea, vaikka täällä nyt ei hirveästi porukkaa vielä olekaan
Tuota pitää miettiä, koska jos vielä paljon kiristyy tahti niin nettiaikahan siinä ensimmäisenä kärsii. Toisaalta pitäisin mieluusti ylläpidon mahdollisimman pienenä ja tiiviinä, ettei pääse tapahtumaan mitään väärinkäyttöjä tms.

Harmillinen tuo Sussun juttu, mutta eikös se ole parempi että kuitenkin hyvään kotiin pääsee vanhuuden päiviä viettelemään? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 04, 2010 3:18 pm

Festival kirjoitti:
mutta eikös se ole parempi että kuitenkin hyvään kotiin pääsee vanhuuden päiviä viettelemään? :3

Niin, toivottavasti onkin hyvä koti! D: taii en ala. ;d

Byäh. Tylysää. Kello on hirmuisen vähän. mutta sitten kohta on taas ilta ja tuntuu, että kello on hirmuisen paljon. Huomenna jos sitä jo pystyis kouluun menemään, vaikken sitä tietenkään mielläni tee. :'D Oon täällä vaan dataillut ja katsellut telkkaria, syönyt vähän ja kaikkea perus. Jos sais jotain aikaiseksikin vielä tänään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 04, 2010 7:44 pm

Festival kirjoitti:
Viidennellä luokalla porhaltelempi. Cool

;O Luulin sua paljon vanhemmaksi. Jotenki mulla oli semmonen idea että olisit ollu joku 15 vuotias.. : DDD
Terveppä terve, mie taas loistan näillä jutuillani.

[quite]Tuota pitää miettiä, koska jos vielä paljon kiristyy tahti niin nettiaikahan siinä ensimmäisenä kärsii. Toisaalta pitäisin mieluusti ylläpidon mahdollisimman pienenä ja tiiviinä, ettei pääse tapahtumaan mitään väärinkäyttöjä tms.[/quote]

No nii.. Eihän sen foorumin moden tartteis olla pysyvä, nimittäsit vaikka jonkun väliaikaseen virkaan. Tai ihan miten sen itse haluaa ja silleen : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 06, 2010 10:59 am

En pystynyt vielä tänäänkään menemään kouluun, oli maha niin kipeä aamulla, et tuntu ettei mitään pysty tekemään. Vastailin tuossa just mun ja Ayannan peliin. Ah, Petolinnulla on kiva pelata. :> Seuraavaksi pitäisi pari muuta ropea käydä läpi ja ainakin muutamaan peliin vastata. Olen hirveän laiskalla tuulella, vaikka kyllä se kirjoittaminen sitten sujuu, kun jaksaa aloittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 06, 2010 1:18 pm

Voi Sussu raukka : ( Sullakin taitaa olla aika sitkee flunssa? Mun paras kaveri tuli eilen kouluun ja raukalla vieläki hirvee yskä.

H0h, oon koulussa videoviestinnän tunnilla. Tää valinnainen todellaki kanantti ottaa. Katotaan seuraavilla kerroilla joku leffa ja kirjotetaan siitä semmonen ns. 'esitelmä' Wink

Harre jumala! Sussun vastaus tonne roolipeliin oli aika.. pitkä ;O Vois illemmalla käydä vastailemassa jos tässä kerkeää. Matikanki koe tuli tehtyä ja tais mennä ihan hyvin, mutta ei viitti elätellä mitään toivoja jos sittenki menee penkin alle :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 06, 2010 5:17 pm

Kyllä, sitkeä.. kohta viikon kestänyt. o_o Tai no oikeastaan jo perjantaina oli jotai flunssan oireita.

Ei tuo mun ropetus nyt niin hirveän paljon sun tekstiä pitempi ollut. Ja tää foorumi hämää aina ku kirjotan viestiä. "Tulipa lyhyt, keksisinkö mä tähän vielä jotain" ja sitten sitä tekstiä alkaa syntyä. >8D Ja kuten olen jo moneen kertaan sanonut, Petolintu on hyvin inspiroiva hahmo..

Vaikken ole edes ihan perillä, millainen se tarkkalleenottaen on luonteeltaan. .'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 11, 2010 1:36 pm

Täällä taas hirmuisen hiljaista. Ja Sussu, hienoahan se on kun jaksaa ja keksii kirjoitettavaa, itse ainakin olen aina ihan että jes jos on pitkä ja peliä eteenpäin vievä viesti odottamassa. Tänään oli biologian koe, jäin ihmettelemään sen helppoutta, kun kuitenkin toiseksi viimeinen koe. (viimeinen jakso on vain öbaut kuusisivuinen) Huomenna sitten matematiikka, torstai ja perjantai vapaata, ja pääsen perjantaina jälleen ratsastelemaan. <3
Harmittaa vähän kun ei ole uusia pelaajia ilmestynyt, että neljällä pyöritään. Kiitän kuitenkin näitä tähän mennessä ilmaantuneita pieniä ihmeitä. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 4:43 pm

Tervee! ~ Smile) Mitä immeisille kuuluu? Luoja tääl miun kämpässä on kuuma.. ;__; Tässä vaiheessa oon onnellinen etten omista lämpömittareita.. Very Happy

PEEÄSSÄ oisko mitenkää mahollista saaha tänne nuo allekirjoiukset toimimaa? Löytäisi ainakin pelattavat hahmot helpommin.. ^_^ Kamala ko valitan heti.. x)

ED. Eiko jaaaaaaa ny mää hokasin! Very Happy juuolensokeajaihana.. ~ <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 5:44 pm

Tervetuloa Takare, btw mun allekirjoitus ei toimi vaikka tossa alla on rastitettuna, et liitä allerkijoitus ? ._o

Huah, kuuma on täälläkin! Käytiin tänään koulun kanssa taidemuseossa tuolla kaupungissa päin, oli kyllä ihan mukavaa, mutta ihan liian kuuma. Hupparia en viitsinyt ottaa pois, liian nolo toppi alla. : < Ja enpä olisi sitä jaksanut mukana raahata. Otin myös liian vähän rahaa, hädin tuskin jäätelöön riittivät ja luulin, ettei me saada ostaa muuta, kuin jätskiä. Väärässä olin. Se museojuttu makso nelisen euroa, ja oli siellä sitten ihan mukavaa. Ei sen oppaan selityksiä vaan olisi aina jaksanut kuunnella, enkä kertaakaan kerennyt istua siellä oleville penkeille, kun muut jo valtasivat ne nenäni edestä. Ihan jännää siellä muuten oli, vaikka arvelin muuta.

Huomenna koulussa uintia. En pidä läskieni paljastelemisesta, olen huono uimaan ( pysyn kyllä pinnalla, muttei uimiseni ole erityisen kaunista katseltavaa, enkä muutenkaa taida hirveästi .. ) + se uimaopettaja on kuuleman mukaan _hirveä_. Onneksin on vain pari kertaa uintia, perjantaina kun oli niin olin poisa. Huomenna muuten lintsaisin, mutta on ratsastus ja sitten sekin jäisi väliin. Enkä ole käynyt nyt vähään aikaan ratsastamassa, kun on aina ollut jotain. Dooh, ei ainakaan ole käsityötä. Ja jos en kuolisi.

Seuraavaksi ajattelin päivitellä hahmosivut muissa ropeissa ajan tasalle, kun olen nyt päättänyt kunnolla urakan sen suhteen aloittaa. Saa nyt nähdä, kerkeänkö enää tänään paljoa saada aikaiseksi, läksyjä ei kyllä taida nyt olla ? en ole täysin varma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 6:06 pm

Jep, tervetuloa Takare! ^^ Kiitos että huomautitte, olen tällainen typerys tuon foorumin kanssa kun en ole ennen tehnyt, mutta nyt pitäisi allekirjoituksien ainakin toivon mukaan näkyä. 8D

Kyllä vain, täälläkin kuuma, ja pakko olla t-paitasillaan koulussakin jos ei halua sitten että hiki valuu siinä otsalla.. Ei ole oikein minun juttuni nämä t-paidat ja shortsit/hameet, kun iho on niin järkyttävän herkkä, vanhoja arpia täynnä ja kaiken maailman näppylöitä milloin mistäkin ja ihottumaa. Siinä sitten jännität että huomautteleeko joku jotain, kun en muutenkaan ole mikään kaunotar. Sussu, minulla oli ennen ihan sama juttu, hyvä että uskalsin pyyhettä vähän hellittää ympäriltä. Sitten kerran kaverit suoraan sanottuna pakottivat uimaan ja tajusin, että ei ole mitään järkeä häpeillä itseään, sitä on sellainen kuin on ja jos muut siitä aukovat päätään niin sitten haukkuu vain takaisin. Vaikka eihän se mitään mukavaa ole, jos joku huutelee jotain...

Möyh, tänään oli uskonnon koe ja saatiin takaisin biologian ja matematiikan koe. Biologiasta 9- ja matikasta 9+. ^^ Uskonnosta olen onnellinen jos saan edes sen kasin, kun siinä kysyttiin rakkauden kaksoiskäskystä ja lähetyskäskystä ja minä olin ihan että anteeksi mitä? X3 Muttaah, nyt sitten lukemaan huomiseen englannin kokeeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 6:13 pm

Apua, joukossamme on hikke.. :--D

Onneksi omat koulut on jo käyty <3 Mitä nyt syksyllä pitäisi TOIVON MUKAAN aloittaa amis (jälleen). Hrr pintakäsittely (autojen maalaus) here I come! Uiminen on kyllä kivaa! Itse en ole pariin vuoteen uimassa käynyt, osasyynä se, että käyn mieluiten järvessä uimassa, kun hallissa on aina niin paljon väkeä ja se maksaa _ihan liikaa_. + En omista uikkareita tällä haavaa, eikä oikein ole varaa ostaakaan.. Ei ole kyllä rahaa oikein mihkään, ei edes papereiden tulostamiseen kirjastossa!! :--D Ei kannata muuttaa omilleen jos ei ole töitä jo valmiina! Olen puhunut! O.O
Takaisin alkuun Siirry alas
Festival
Admin
Admin
Festival


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 10.04.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Vihti

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 21, 2010 12:00 pm

Eärh, nyt on kyllä niin kiukkuinen ja tympääntynyt olo että voihan kananpehva. Luokkaretkellä olin juu nyt eilisen illan ja tämän aamupäivän. Ilta oli ihan ok, oli vähän tylsää kun kamerasta loppui akku kesken kaiken ja en päässyt uimaan, koska ei ollut uimapukua. Illalla porukka melusi vaikka suurin osa olisi halunnut nukkua pitkän päivän päätteeksi, mukaan lukien minä. Hiljennyttiin vasta kolmen/neljän aikoja ja kuudelta heräsivät kaikki koska eräs luokkalainen löi päänsä pöytään -> huusi kuin apina ja kukaan ei enää saanut sitten unta. Kahdeksan aikoja lähdettiin pihalle ja käveltiin joukolla sellainen kuusi kilometriä metsässä. Hyttysiä oli järkyttävä määrä ja nyt kutittaa joka paikkaa ja olen täynnä niitä "pukamia". Olen nälkäinen ja varmaan lähemmäs kymmenen roolipeliä odottaa vastausta. Mukavaa, eikö?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freedom-prairie.webs.com/
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 21, 2010 12:48 pm

Aivan ihanaa :DD Metsäretket on muuten juu mukavia mutta juurikin kaikenmaailman hyttyset ja hirvikärpäset vois suoralta kädeltä ohittaa... :--D Vastaile iiiihan rauhassa vaan ~~ ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 21, 2010 12:53 pm

Ah että mie rakastan tietotekniikan tunteja <3
Nice to meetcha, Takare : )

Kajaanissaki on ollu yllättävän lämmin viimeviikon torstaista asti, varjossa lämpömittari on näyttäny monesti yli 28 astetta ja auringosta en uskalla edes puhua, sen verran kuuma oli. Talviturkkiki on tullu heitettyä jo moneen kertaan, mikä on aikasta täällä päin asustellessa : D
Mulla oli tossa viikko sitten matikan koe ympyrän kehän-, piirin-, sektorin- ja alan laskemisesta. Kauhulla odottelin sitä päivää kun saisin sen paperin käteen ja joutusin viemään huonon numeron porukoille kun omasta mielestäni en osannut sitä asiaa ollenkaan. Joop, opettaja paukautti paperin pulpetille ja hymyili oikeen leveesti. 9 siitä posahti ja olin ollu meidän ryhmän paras! : D

Festival, hyttysenpuremat on sitten suoraan sieltä alakerrasta jos sanotaan.. Itekki oon nyt maalla asunu kun äitee ja isäpuoli lähti Turkkiin. Luojalle kiitos ettei paarmoja ja sen semmoisia ole vielä täällä ainakaan tullut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 21, 2010 10:07 pm

Nyt kyllä lievästi sanottuna ärsyttää. Vastasin mun ja Ayannan peliin, olin saanut ropetuksen jo melkein valmiiksi ja tehnyt siitä ihan hirveän pitkän, niin painan jotain ja se katoaa kuin savuna ilmaa. Taputtakaa toki hienolle suoritukselle. Lievästi sanottuna ärsyttää. ._.

Mitäpä tässä sitten. Ensin vastailin hyvillä mielin, sit käy näin ja nyt pahemman kerran potuttaa. Enkä muuten suunnitellut enään tämän illan aikana vastaavani, sen verran ottaa päähän että olisi ehkä järkevämpää keksiä jotain, missä en menetä hermojani. Tai sit kans oikeasti menetän hermoni ja alan angstaamaan ja muuta mukavaa. Nyt kun kone alkaisi vielä temppuilemaan, niin varmasti heittäisin tän seinään. Pinnani on lyhyt, ja kun sitä koetellaan tällä tavoin.. voi piip.

Ei kai auta sitten. -.- Voisin piirtää, mutta se menisi pieleen ja repisin hiukset päästäni. Ei tässä oikein uskalla mitään tehdä kun en halua oikeasti raivostua. Voisin suunnitella yhtä ropehahmoa, värittää kuvapohjaa tai jotain. Njoo, kuvapohjaa etsiessänikin menettäisin hermoni. Mahtia. En jaksa vaivautua tekemään mitään ilman konetta, mutten tälläkään mitään keksi.

Avaudun joo. Nyt meen johonkin muualle marisemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 22, 2010 5:18 pm

Sussu, tiedän tuon *piiiiiiip* tunteen todella mainiosti. Itsellenikin on käynyt monesti silleen ja nyt kokemuksen kautta kirjotankin sen aina johonkin tekstinkäsittelyohjelmaan, kuteen Office Wordiin - kiva kaveri <3 Jos kone jostain syystä sattuu lagimaan tai jotain pahempaa, sen pystyy ainakin yleensä avaamaan.. jos hyvin käy : D
Mie tulin just viimesestä riparitapaamisesta. Oltiin keskusseurakuntakodilla ja laulettiin, ihan kivaa se oli. Tietenkin (kiitos armaan ja pettävän muistini) unohdin tuoda sen lapun missä on kaikenmaailman tiedot ja ruoka-allergiat jne.. Onneksi sen pystyy viemään vielä virastotalolle, joka on onneksi aivan kouluani vastapäätä! ^3^

Nyt sitten odottelen että yksi armas mesekaverini tulee niin päästään jatkamaan meidän roolipelin tekemistä, h0h0. Pitkästä aikaa sain todella inspaavan ihmisrope idean että tottakai sitä piti rueta sitten kehittämään! >8DD

Sussu, älä angstaa jooko? :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Laumalainen
Laumalainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 17.04.2010

Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 23, 2010 12:20 pm

Okei, okei, angstaaminen loppui jo tuohon yhteen pätkään. x)

Ja arvatkaa mitä? Olen jälleen flunssassa! Tää ei oo enää totta. Ääni ihan käheä ja outo, nenä vuoroin vuotaa ja on tukossa, muutenkin vähän omituinen olo ja päätä aamulla särki. Wuhu, hyvä minä. Eilen en sitten ratsastamaankaan päässyt, kiitos ihanan oloni - mutta kaverin synttäreille kuitenkin pääsin, ja jäin sinne yhden toisen frendin kanssa yäksi. Käytiin myös Raxissa ja uimassa.

Ei kyllä jaksaisi tehdä mitään, mutta enpä viitsi olla tekemättäkään. Ehkä keksisin jotain hyödyllistä, peleihin pitäisi vastailla ja hahmosivuja päivitellä.

Olen muuten koittanut etsiä jotain järkevää ihmisropea, mutta epäröin jokaisen kohdalla, mitä olen löytänyt. Joko vaikuttavat epäaktiivisilta tai jotain muuta vastaavaa, miksi en sinne viitsisi mennä. Olisi jo hyvät hahmosuunnitelmatkin mielessä, njäh.

Mutta nyt teen jotain oikeasti järkevää. Ehkä.

btw ite en osaa kirjottaa ropetusta mihinkään wordiin, en tiiä.. se tuntuu jotenkin oudolta ja ahdistavalta. :'Dd
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 23, 2010 1:16 pm

Mainiota, en ole sitten aino joka on saamassa/saanut flunssan. Kaikki mun kaverit on sairastanu saman flunssan ja minä tietenki oon ollu ainoa joka on hyppiny terveenä ja nyt se sitten iski.. Kolmisen viikon flunssa tulossa, jos hyvin käy. Jippii! -.-

Ohhoh. Aika urakalla sitä roolipeliä on kyllä tullu tehtyä. Ehkäpä jo ensviikolla aukeis! :>
Kukaan ei ole vastannut peleihin - mee wanna play! ;S
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 29, 2010 3:17 pm

Ja minä kun niin itselleni sanoin, että herranjumala sentään Wankku, ei enempää näitä pelejä käsiin kun jo nyt meinaa narut levitä viiteen suuntaan... ja tässä sitä taas ollaan. xD
Mutta kun halusin johonkin heppapaikkaan. D:

Joo, siis moi... o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 30, 2010 10:48 pm

Yo Wankku, mukava saada tänne taas uusi pelaaja! ^^
Täälläpä on hiljasta taas vaihteeksi ;______;

Mä en nyt yhtään ala! Sain kun sainkin uuden flunssan, joten keuhkoja olen yskinyt pihalle viimeiset kaksi päivää.. Mietin että johtuukohan se tästä siitepölystä kun viimevuonnakin just samoihin aikoihin sain flunssan. Tai sitten vain isäpuoleni onnistui tartuttamaan flunssan, who knows?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 31, 2010 1:50 am

Auts, ei kivaa. Razz

Itse en ole vielä ollut ollenkaan kipeä tänä vuonna, mutta varmaankin kohta olen, kun nyt näin puhun... xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 EmptyTo Kesä 03, 2010 7:04 pm

whee 8D eksyin sitten tännekkin, terve vain kaikille n__n/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1.   Yleinen keskustelu, vol.1. - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen keskustelu, vol.1.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FreedomPrairie :: Off-Game :: Yleinen keskustelu-
Siirry: