| FreedomPrairie prairie, there where the horses wander free |
|
| Yleinen keskustelu, vol.1. | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Festival Admin
Viestien lukumäärä : 86 Join date : 10.04.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Kesä 06, 2010 8:59 pm | |
| Taatelille ja Wankulle syvimmät pahoitteluni vastausvälin venymisestä, elossa olen kyllä vain, ja lupaan huomenna vastata noihin peleihin. ^^' Hirveätä, ylläpitäjä on epäaktiivisempi kuin pelaajakunta... *jupinaa omasta käytöksestä* Mutta hienoa, että porukka pitää itsekin huolta paikan aktiivisuudesta (meitähän on jo ihan mukava määräkin, hei) ja... Niin, ei kai tässä muuta asiaa ollut kuin että nyt iltamyöhällä raahauduin koneelle ilmoittamaan että paikka ei ole kuollut ja pahoittelen ajan puutettani... | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Kesä 06, 2010 10:04 pm | |
| Ei mitään, minäkin sain vastattua vasta tänään ja hienoista antiaktiivista voi olla seuraavien parin viikon aikana luvassa kun olen yhdellä kurssilla. // Ja kiva, kirjoitin tähän pitkät litaniat kaikkea ja sitten unohdin kopsata ennen kuin lähetin -> fooru potkassut pihalle ja kaikki katosi bittiavaruuteen... -.- |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 8:32 am | |
| Nouh problemo, kyllä tässä vielä jaksellaan odotella. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 5:00 pm | |
| Kipeenä ei ole kiva olla... -.- *köhii ja niiskuttaa* |
| | | Festival Admin
Viestien lukumäärä : 86 Join date : 10.04.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 7:29 pm | |
| Siellä ovat vastaukset molempiin. ^^ Jotenkin oli kauhean pakolla vääntämisen fiilis tuossa alussa, mutta nätistihän se sitten lähti sujumaan kun vain keksi mistä aloittaa. Muuten Wankku, tiedän tuon tunteen niiiin hyvin, monet kerrat on saanut ärsyyntyä kun on maat ja taivaat kirjoittanut jotain roolausviestiä tyyliin parin tunnin ajan ja sitten tajuaa että oho, tämä on kirjannut mut ulos. Kannattaa ennen lähettämistä aina kopioida se teksti jonnekin tai sitten kirjoittaa WordPadiin tai muuhun tekstinkäsittelyohjelmaan.
Mutta juu, ilmoitan täällä epävirallisesta poissaolon tapaisesta: ylläpitäjä lähtee Tukholmaan 9.-11.6., mutta tuo on kuitenkin sen verran lyhyt aika, että ei kai kukaan siitä nyt hernettä nokkaansa vedä? ;D | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 9:30 pm | |
| Peliviestit kyllä kirjoitan aina wordpadiin ihan toimivuuden takia, mutta tuossa nyt kirjoitin ihan kerhikseen niin enpäs ajatellut asiaa... ei voe mitään.
Mietin, että jos tuo genetiikkapuoli kiinnostaa isompaa väkeä niin voisin kirjoittaa sellainen tietopaketin noista geeneistä ja värityksistä joilla ei olisi mitään yleistä virkaa, mutta niitä voisi käyttää hyväkseen jos haluaa... :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 9:38 pm | |
| Minäkin käytän nykyään ihan kokemuksen kannalta Office Wordia jonne kirjoitan ensin peliviestit. Se on kätevää jos tietokone simahtaa ja oikeinkirjoituksen kannalta, jos sattuu vaikka pari kirjainta vaihtamaan paikkojaan : D
Saturnus vissiin lopetti, ainakin tuonne poissaolot ja lopettamiset oli ilmestynyt vierailijan kirjottama lopetusviesti jossa puhutaan Sirpistä...
Tuo geentiikkapakkaus kuulostais ainakin mun korviin ihan lupaavalta : ) Mie ainakin varmaan käyttäisin sitä! |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 9:43 pm | |
| Pitäisi vaan kirjoittaa omat muistiinpanot selkokielelle niin, että kaikki ymmärtäisi... XD Ja ehkäpä piirtää sellaiset pienet esimerkkikuvat jokaisesta värityksestä niin kaikki tietäisi millaisia vaihtoehtoja on. :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 9:50 pm | |
| Todellakin, omat muistiinpanot on aina niin mielenkiintoisia kun ne on kirjottanu miten itse ymmärtää : D Kaikenmaailman lyhennykset ja sanat ovat miten sattuu... Ainakin meikällä :' D Esimerkkikuvat voisivat olla ihan ok, ainakin ei jäisi epäselväksi mitä tarkottaa : > Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja menen vastaamaan rooliin! > |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 07, 2010 9:52 pm | |
| Olen roolannut koko päivän, ei jaksa enää... xDD
//
Testaus (16)
Testaus (10)
Testaus (14)
Testaus (18)
Älkää kysykö, testaan fonttikokoja, että saan oikeanlaiset kooditukset tekstiin... xD Joka foorulla kun nuo on vähän erilaiset. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Kesä 08, 2010 8:56 pm | |
| Gooosh...Onkos kellään näin kesäloman tultua mitään suunnitelmia? Vähän kolea lähtö kesälomalle mutta jospa se tästä alkaisi. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Kesä 08, 2010 9:00 pm | |
| Eipä sen kummempia kun olen jo ollut 'kesälomalla' viimeiset kaksi vuotta... xD Muutamissa miiteissä käyn, enpä kai muuta tee.
Käypäs muuten taidepuolella, siellä on sulle jotain pikkuista. :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Kesä 08, 2010 10:08 pm | |
| Ei muna oikeasti, jotenki katosi tämä inspis... No, annan viikon palautua tämän inspiksen ja sitten vastailen. Joten Sussu, odotatko kärsivällisesti viikon, jooko? ^^
Vähän hieno toi artti, pakko sanoa : D |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 09, 2010 10:10 am | |
| Ei hitto! Ihana! Upea! TÄYTELLINEN! Miun polle! Kiitoskiitoskiitoskiitos! Prikulleen meitin Kultatähti! En kykene kiitollisuuttani tarpeeksi esilletuomaan! Minä kiljun taas! Suurkiitokset Wankulle ja hänen ylistetylle piirtotaidolleen! Osaisimpa itsekin yhtä hienosti piirtää, koneella se ei suju sitten lainkaan mutta vapaalla kädellä ihan hyvin. Skanneria ei löydy joten sen tähden artteja muille on vähän vaikeampi tehdä. :/ Mutta vielä kerran; kiitos ja ylistys! ^^ |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 09, 2010 1:38 pm | |
| Ei mitään, se oli vaan pikkuinen ajantappo kuva, noita syntyy silloin tällöin. Mukavaa, että se kelpaa. :3
Heh, olen melkein kirjoittanut hevosten väri ja genetiikkajutskan, mutta esimerkkikuvat ja tarkistus vielä puuttuu... :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 09, 2010 3:15 pm | |
| - Taateli kirjoitti:
- Gooosh...Onkos kellään näin kesäloman tultua mitään suunnitelmia? Vähän kolea lähtö kesälomalle mutta jospa se tästä alkaisi.
Oliver, Oliver ja vielä kerran Oliver! 8D Miun kesään ei mahdu muuta, eikä riitä rahat muuhun! Anteeksi että olen vähän laiminlyönyt tätä paikkaa, olen yrittänyt saada toiset roolipelit raiteilleen ja minulla on ollut tässä menoa jos jonkinmoista.. :3 Nyt pitäisi kuitenkin suurin hässäkkä olla ohi, että juhannuksen tienoilla tuleepi vasta lissee. Hururururr.. ~ |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. La Kesä 12, 2010 5:40 pm | |
| Heeeh, pitäisi saada aikaan vastaus peliinkin! :'D Tää on jännä kun yhdessä paikassa toimii niin muissa...lorottaa...ei viitsi sanoa rumia tässä, mutta kuitenkin.
Voisi yrittää väsätä itselleen jonkin kivan avan... ja ak:n.
//
Noin. :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Kesä 13, 2010 1:40 pm | |
| Hoo, täällä pyörii aika vähän väkeä. Ei sillä, ei jäseniäkään ole kovin paljon. Ja kesällähän on muutakin hommaa kuin mussuttaa koneella. P.S: Löysin korvasieniä jee. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Kesä 13, 2010 3:09 pm | |
| Mitä tekemistä, en mää vaan ymmärrä... xD *koneella 24/7*
Unf, ei meinaa tää flunssa sitten hellittää millään. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. To Kesä 17, 2010 9:25 pm | |
| AHHH ~ täällä taas! Q_____Q Vähän oli ihana ripari, hirvee ikävä porukoita! Jotenki orpo olo ku viikon oli yli 50 ihmisen kanssa ja nyt sitten tuli kotiin - perkuleen hiljasta suoraan sanottuna! : D Ja kamala ikävä oli koneellekki, mutta nyt sitten ekstrakulutan tätä raasua riparinkin edestä! > ) Mitäs tänne kuuluupi? ^^ |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Pe Kesä 18, 2010 9:34 am | |
| Ei hätää, mitä kyllä elän.. XD leikisti.. hömn, noh, tässä liittymis peliä odotellessa 8D En nyt jaksa turinoida paljoa, mutta wankulle olisi tehtävä. https://2img.net/h/i221.photobucket.com/albums/dd168/Bihve/Kuva7-3.pngTuossa on kuva, joten sanokaahan, mikä se on väritykseltään. Ystäväni, joka harrastaa hevosia sanoo, että se on tottakai kirjava ja sen itsekkin tiedän.. mutta onko se sabinon kirjava vai lehmän kirjava vai..? XDD osaako kukaan sanoa tarkelleen, mikä se on? 8D vaikka eihän sillä kovin paljon ole väliä, mutta kiinnostaisi tietää, fufufuu.. harhar, myöhemmin sitten latelen mielenkiintoiset kuulumiseni, hehe ~ (ja potkin festivalia tekemään alotuspelin.) |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Pe Kesä 18, 2010 9:58 am | |
| Ulkona on kaunis päivä, kahdeksantoista astetta lämmintä, ja mitä minä teen? Röhnötän koneella. Synti se on, suuri synti! Pitäisi varmaan hankkia elämä...ihan....kohta...just...nyt...! |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Pe Kesä 18, 2010 5:04 pm | |
| Miten ihminen voi sitten olla oikeasti lahoaivo? xD Unohdin tietokoneen virtajohdon toiselle paikkakunnalle ja olin koko viikon ihan koneellekoneellekoneellearg! Ja nyt viimein taas täällä ja kone täynnä virtaa. <3
Hmm...*tutkii Biffen hepoa* Aikas selvä sabino (lehmänkirjava -> sama asia, sabino/overo/tobiano/tovero ovat kaikki lehmänkirjavia) Olisiko tuo sitten tummanruunikko vai tummanrautias (sabino), dunno... |D Miten ihminen itse haluaa, itse sanoisin tummanrautiaaksi tai kulomustaksi (hopeanmustaksi)... :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. La Kesä 19, 2010 8:46 pm | |
| Voi kamala, huomenna on konfirmaatio! : DDD Anteeksi kun päden tässä ja näin omasta kurjasta elämästäni mutta.. : D Vitsi, huomiseksi oli luvannu tänne Kajaaniin vesi/ukkoskuuroja just mun tuurilla! Toivottavasti ne ei koko päivää kestä ni pääsee edes vähän juhlatunnelmiin! : )
Wankku, minä olen niin kateellinen kun sie osaat tutkia noita väri/geenikarttoja ;O Oliskohan Jääprinssillä kenties jotain mielenkiintoisia taustoja? :3 |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. La Kesä 19, 2010 8:54 pm | |
| Ihanaa... täällä (Hyvinkäällä) on nyt tuollainen pilvisen möhnäinen keli eli vettä tulee yöllä ja perkuleesti.
Mie olen itseoppinut näiden väritysten kanssa, olen aina ollut hirveän kiinnostunut kaikkien geenien tutkimisesta ja silleen. :3 Hmm *tutkii Jääprinssiä* No siis ruunikkohan tuo olisi (joskin ei ihan tavanomaisella värityksellä -> silmänympäryskuvio on hyvin erikoinen) ja saattaisi olla myös pienimerkkinen sabino (sinisen silmän takia, en ole ihan varma mistä herasilmät yleensä tulee muutoin kuin valkoisten merkkien yhteydessä). Mutta niin. :3
Olen kirjoittamassa sellaista isoa tietopakettia esimerkkikuvineen hevosten väreistä ja geeneistä ihan tätä paikkaa varten. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. | |
| |
| | | | Yleinen keskustelu, vol.1. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|