| FreedomPrairie prairie, there where the horses wander free |
|
| Yleinen keskustelu, vol.1. | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 28, 2010 2:07 pm | |
| Tohon on paha vastata kun en ratsastusta harrasta, mutta sen käsityksen minkä olen kuolaimettomista saanut (kerran katsonut kun tyyppi ratsasti kuolaimettomilla niin yhdessä sellaisessa vammaisratsastuspaikassa jossa oltiin silloisen hierojaryhmän kanssa hommissa) niin siinä se hevosen ohjaamisen pääpaino on selvästi pohkeissa (daa...) ja saattaahan se olla hevosesta ainakin aluksi outoa jos se on tottunut kuolaimiin... en tiedä. Mutta kai jos olet oikeasti tosi kovakätinen niin olisihan se hevosen suun kannalta mukavampaa... siitä en tiedä miten siellä selässä sitten pysyy jos heppa päättää alkaa pelleilemään.... |DDD |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 28, 2010 8:34 pm | |
| Jessus itsekin ajattelin ruveta tekemään kotareita roolipelille joka on tässä ideana muhinut jo hyvänkin aikaa. Miten ihmeessä websiä käytetään, en osaa tehdä muuten kuin...noh alusta asti koodaamalla. Tästä tulee jännää. Miten saa sellaisen rullan että saa sivua alaspäin, kuten tälläkin sivustolla on? Tulee ipana olo kun tuntuu että kaikki on jo ihme hakkereita. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 28, 2010 8:56 pm | |
| Öglölölölö HEI OLEN HERÄNNYT! 8---D No eih, palailin nyt sitten tänne kämpille ja netti on taas käytössäni. Alkuun saattaa junnata ja pahasti, nyt kun on ollut pari viikkoa niin ettei rooleja ole tullut pelattua missään.. o.O Voin kyllä sanoa omasta puolestani että BEST JUSSI EVER! Oma juhannushan alkoi siis jo 19pv kun suunnistimme Oliverin keikalle Ikaalisiin, eikä Toivo Suden keikan aikana ollut hässäkkä sitten enää myöhemmin illalla vaivannut, muutakuin siltä osin etten päässyt missään vaiheessa kertomaan artistille syytä, miksi poistuin kesken keikan juosten pois.. -___-' Onneksi sitten juhannus pelasti ja pääsin tämän syyn kertoilemaan! On se kumma kun jotkut osaa tehdä biisejä kuin olisi omasta kynästä tullut.. Osui niin pahasti sydämeen pari biisiä ettei enää kestänyt olla lavan äärellä. Harmi sinänsä, Topi veti parhaimman keikkansa ikänä, enkä mie nähny loppua. Ja muistoksi ihunasta viikosta jäi Oliverin uusi T-paita ja kangaskassi, tietty aivan ihanien muistojen kera. <3 (ei malta odottaa ens kuuhun, ah, kun se paitamyyjä on jotain niin nomsnoms. <3) |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Kesä 28, 2010 9:15 pm | |
| Takarella ollut hauskaa. :3 Ite olen hyppinyt seinillä ja haulikko valmiina ampumaan pari pientä pikkupaholaista...koiraa...jotka vievät pian järkeni. Noh, onneksi viikonlopuksi Tampereelle Traconiin ja kavereiden kanssa hääräämään. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Kesä 29, 2010 12:53 am | |
| Ai täällä on semmosta viikonloppuna 8D No, onneksi en ole viikonloppuna keskustaan menossa pörräämään vaan pysyttelen visusti Härmälässä.. XD Eikun niin, enhän mie edes ole Tampereella lauantaina ja sunnuntaina... :''''D Muistini on kuin seula! |
| | | Festival Admin
Viestien lukumäärä : 86 Join date : 10.04.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Kesä 29, 2010 7:46 am | |
| Huomenta rakkaat FP:läiset..!
Ryhdistäydyin nyt tässä aamulla, heräsin aikasin ja hoitelin tuota liittymispeli-osiota vähän ajankohtaisemmalle tolalle, olen tyytyväinen itsestäni. En todellakaan tiedä mitä päässäni liikkui, kun suostuin menemään tennistä pelailemaan päiväleirille, kymmenestä kolmeen. Ei yhtään huvittaisi, mieluummin menisin nukkumaan ja roolisin lukemattomat muissa roolipeleissä olevat vuorot pois alta... Eilinen meni siellä leirillä, kampaajalla ja sitten yhdeksään asti kaverin kanssa rannalla pulikoitiin. |D Nooh, saapahan vähän liikuntaa sentään.
Muuten, meidän tallilla (lue: tallilla jossa käyn ratsimassa aina välillä...) ompi yksi polle kuolaimettomilla. On aika laiska tapaus jo muutenkin, niin nämä omistajat ovat sitä mieltä että ne kuolaimet vievät loputkin liikkumishalut tammaselta. Tuossa leirillä pääsin tämän hepon selkään, ihan normaalisti veti minun mielestäni, eikä sitä eroa kuolaimellisiin oikeastaan edes pahemmin tajunnut, kun sama periaate oli kuitenkin, pääpaino vaan sillä paineella. Nyt voisi ryhdistäytyä ja hilautua pakkaamaan kamat valmiiksi ja sitten ehkäpä kenties katsastaa että kissalla on kaikki hyvin ja sitten autoon ja menoksi. Huah, väsy. | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 30, 2010 4:56 pm | |
| Kamala, olempas minä ollut epäaktiivinen :'DD Oi että, tais se kesä vihdoin tulla kun on ollut näin lämmintä! Täytyy myöntää ettei nyt ihme kyllä ole ole saanut aikaiseksi istua koneella, varsinkin kun aurinkoa olen ottanut ; D Käimpä aikani kuluksi lukemassa tuon Tulenhengen liittymispelin ja voi luoja Taateli!
”Hyvä tavaton, anteeksi! Tulin turhan lähelle näin äkkiseltään, en huomannut sinua sitten ollenkaan! Huh, melkein luulin sinua isoksi biisonihäräksi, heh! Ilmoja pitelee, eikös juu? <- tuo kohta oli vaan niin ihana! :'DD Minä vain rauhassa luen ja sitten tuo kohta tulee ja meikä on awww ja naurukohtauksen alaisena (kiinnostaakaikkianiinhän)... Biisonihärän jälkeinen heh on niin koomisen kuulonen ja antaa pisten iin päälle että herrajumala! Joo, mutta... x'DD
|
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 30, 2010 6:49 pm | |
| Juuh, Tulenhenki on sellainen rempseä ja lämminhenkinen wanhaherra, joka ei Noen kaltaisia kylmäkalleja kavahda! Vaikka joutuisikin katsomaan tätä ylöspäin. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ke Kesä 30, 2010 7:21 pm | |
| Heh... xD
Hmm, tekisi mieli tehdä uusi hahmo. o__ô Sellainen vanhempi kimo ori. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 04, 2010 12:27 pm | |
| Ehhehe, tuli valvottua koko yö kavereiden kanssa juhlistaessa meikän synttäreitä. Eikä väsytä muuten yhtään!
Määkin olen miettiny että tekisin uuden hahmon, semmosen kivan tamman... tai toisen oriin... : D |
| | | Sussu Laumalainen
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 17.04.2010
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 04, 2010 12:55 pm | |
| Minäkin voisin melkeinpä uuden hahmon tehdä, jos joku sopiva inspiraatio löytyisi. (: | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 04, 2010 5:48 pm | |
| No voi Luoja mun kanssa taas... >D Mua tekee samaan aikaan mieli tehdä kaksi ropea ja uusia hahmoja vielä kaupan päälle! Ja tiedän, että jossain vaiheessa into lopahtaa enkä saa enää mitään aikaan. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Heinä 05, 2010 9:57 am | |
| Wankku, niiiiiiiiiiiin tuttu tunne !! 8D
Äyh, ihan liikaa aurinkoa eilen.. Naama ja iho solisluiden kohalta ihan palanu ja ääääää ei saa silmiä kunnol auki ko on nii palanu naama :----O |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ma Heinä 05, 2010 12:24 pm | |
| HIKI! Ja ihan liian paljon tekemistä... <,< Pitäisi vielä siivota kämpässä ja käydä työkkärissä ja mä niin vihaan tiskaamistakin! Ja juna lähtee parin tunnin päästä...
Mitenköhän mie edes kannan tuo kassin asemalle, urg? |
| | | Sussu Laumalainen
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 17.04.2010
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 11, 2010 10:29 am | |
| YYH, haluaisin ryhtyä suunnittelemaan uutta hahmoa mutta ensi viikko on niin täynnä kaikenlaista. Pitää mennä tallille kuvamaan kaveria, kun se vuokraa sen viikon yhtä sotanorsua, sitten se tulloo meille yhdeksi yöksi [ma-ti] ja keskiviikkona lähdetään mummolle. Jää siinä sitten kivasti ratsastuskin välistä. D: Ja mummo.. yh. Se osaa aina olla niin.. köh.. 'mukava'.
Toki voisin katsoa, josko jo tänään saisin aloiteltua sen uuden hahmon tekoa tai jotain. Tuskin valmiiksi saisin. Ja nytkin kyllä on ihan väsynyt olo.. Ja kello on puoli kaksitoista. Heräsin äsken. o__o Luulin, että kello on kymmenen. Jee. Ja nyt olen siis isoveljen luona ja.. heti kun pääsen kotiin, otan päiväunet. :''D Okei, tuskin saan nukuttua päivällä (en ole saanut piiitkään aikaan), mutta olen toiveikas että sitten olisin pirteä ja saisin aloiteltua uuden hahmon tekoa.
Oikeasti, haluan sen uuden hahmon. Ja nyt pienessä mielessäni mulle alkaakin syntyä inspiraatioon yhteen oriin. :3 .. kaikkia kiinnosti näinkin pitkä viesti, jossa ei lue mitään järkevää. Kiitos ja hei. XD | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Pe Heinä 16, 2010 2:06 pm | |
| Köh köh minulle uusi hahmo tulossa köh. No joo. Ja sade jatkuu. Pitäisi töitä hankkia vaikkas minulla jo yksi on, mutta yrityksen johtaja vaihtui ja voi olla että lennän kuin leppäkeihäs sieltä. No blaa ei se haittaa löydän kyllä duunia jostain. Tulin häiriköimään. EDIT 17.6: // Häpi böörddei tu Biffe! |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 18, 2010 4:04 pm | |
| olen vammapallo joka ei saa taas yhtään mitään aikaan, yhyy. -.-
*murjottaa nurkassa* |
| | | Nut Laumalainen
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 18.07.2010 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 18, 2010 5:38 pm | |
| YAY uutta verta. Eikun waan foorumia sabotoimaan. :B Pitäis varmaan ava tehdä. | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 18, 2010 10:11 pm | |
| Hahaa, Nuttipallo täällä! :3 |
| | | Nut Laumalainen
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Su Heinä 18, 2010 10:52 pm | |
| Mminäpä minä. En oo ennen hevosroolipelissä majaillut joten pakkohan tääkin on kokea. Toivottavasti pian sais liittymispeliä pystyyn. ~ | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Heinä 20, 2010 8:30 pm | |
| Uh, onpas jännää olla kerrankin roolipelissä ihan vain pelaajan asemassa.... o_o' eli Roger, Latu ilmoittatuu paikalle. |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Heinä 20, 2010 10:14 pm | |
| Täähän on jo kerrassaan pelottavaa... väkeä vaan pukkaa paikalle! :'D
Pitäisi aloitella tuota peliäkin, voisi vaikka nyt tässä ennen saunaa sen kokeilla. |
| | | Nut Laumalainen
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Heinä 20, 2010 10:21 pm | |
| Kuten etusivulla lukee, "aktiiviset pelaajat luovat aktiivisen roolipelin". < Ah en malta odottaa että sais Viiman toiseen peliin. Sluurp. *alottaa piirtelee* | |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Heinä 20, 2010 10:26 pm | |
| Itseasiassa liittymispelin rinnalle saa ottaa myös toisen pelin. :3
*naputtaa* |
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. Ti Heinä 20, 2010 10:27 pm | |
| Minen malta odottaa että pääsen äkkiä vaan liittymispeliin. :'D Inspais kamalasti pelata. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen keskustelu, vol.1. | |
| |
| | | | Yleinen keskustelu, vol.1. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|